Gràcies per subscriure't! Descobreix la primera newsletter a la teva safata d'entrada molt aviat!
Time Out a la teva bústia d'entrada
Apunta't a les nostres newsletters per tenir les últimes notícies de la teva ciutat. el millor de la ciutat amb la nostra newsletter sempre que vulguis
Facilitant el teu correu electrònic acceptes els nostres termes i condicions i la polítiques de privacitat, així com que t'enviem correus electrònics de Time Out amb notícies, esdeveniments, ofertes i promocions de clients.
Genial, ja t'has subscrit!
Gràcies per subscriure't! Descobreix la primera newsletter a la teva safata d'entrada molt aviat!
Facilitant el teu correu electrònic acceptes els nostres termes i condicions i la polítiques de privacitat, així com que t'enviem correus electrònics de Time Out amb notícies, esdeveniments, ofertes i promocions de clients.
Genial, ja t'has subscrit!
Gràcies per subscriure't! Descobreix la primera newsletter a la teva safata d'entrada molt aviat!
Facilitant el teu correu electrònic acceptes els nostres termes i condicions i la polítiques de privacitat, així com que t'enviem correus electrònics de Time Out amb notícies, esdeveniments, ofertes i promocions de clients.
No parlem de tots els projectes que omplen el temps de Max Porta, un enginyer industrial que va apropar-se a la cultura a través de la música negra i la creativitat i ja no en va sortir, sinó que ens centrem en el Lost&Found. Nascut el 2007, arriba a la desena edició i és un dels mercats de segona mà més consolidats de la ciutat. Diego Albanell i Porta, que compartien màquina de cafè i inquietuds, sentien que els Encants havien canviat i creien que a Barcelona faltava un mercat de segona mà on la gent pogués participar de forma activa. Per això van decidir crear-lo, de la barreja entre el Queensday d'Amsterdam i els garage sales d'Estats Units. "Hi ha objectes que no vols però que mai llençaries i si els vens a algú que els valora és més fàcil desfer-se'n", explica Porta. Al mercat s'hi troben "objectes inútils de primera necessitat", un lema que més enllà de la moda i el gust pels objectes retro amaga una forma de consum alternativa i feta a mida pels temps que corren basada en la cultura de les 3R (reduir, reciclar i reutilitzar).
Un email que realment t'encantarà
Facilitant el teu correu electrònic acceptes els nostres termes i condicions i la polítiques de privacitat, així com que t'enviem correus electrònics de Time Out amb notícies, esdeveniments, ofertes i promocions de clients.
🙌 Genial, ja t'has subscrit!
Gràcies per subscriure't! Descobreix la primera newsletter a la teva safata d'entrada molt aviat!
Un email que realment t'encantarà
Facilitant el teu correu electrònic acceptes els nostres termes i condicions i la polítiques de privacitat, així com que t'enviem correus electrònics de Time Out amb notícies, esdeveniments, ofertes i promocions de clients.
🙌 Genial, ja t'has subscrit!
Gràcies per subscriure't! Descobreix la primera newsletter a la teva safata d'entrada molt aviat!
Facilitant el teu correu electrònic acceptes els nostres termes i condicions i la polítiques de privacitat, així com que t'enviem correus electrònics de Time Out amb notícies, esdeveniments, ofertes i promocions de clients.
🙌 Genial, ja t'has subscrit!
Gràcies per subscriure't! Descobreix la primera newsletter a la teva safata d'entrada molt aviat!