Només la família Rius, propietària d'un empori floral controlat pel matriarcat de les germanes Margarita i Hortènsia, podia sortir airosa del casament de la seva filla Violeta amb un Vickram Sodhi (actor de Bollywood), per videoconferència i l'assistència per part de la núvia de 1.100 convidats, traslladats a última hora al Teatre Tívoli. Un enrenou de proporcions colossals al qual s'han de sumar els imprevistos aportats per una tieta afiliada a Intereconomía, un germà gran calçasses, una nora brasilera sense 'graça', una amigueta de l'exmarit –policia nacional jubilat– gavatxa, vulgar i amb desordre etílic, un actor-estàtua rambler transvestit de regidor amb escatològica por escènica, una criada amb ànima folklòrica, un germà petit emparellat amb un guàrdia jurat, i a més, la 'tuna', el modista, la perruquera, una senyora de fer feines romanesa i l'organitzador de bodes.
Jordi Milán és el Cecil B. Demille –filtrat per John Waters– de la comèdia catalana i Campanades de boda la seva última superproducció. Un muntatge clàssic de La Cubana que utilitza tots els seus recursos d'èxit acumulats per divertir el públic amb un espectacle que tira d'ofici. La primera part és el capítol 5 de Teresina S.A traslladat a un entorn social benestant i multicultural. Però el canvi que importa és la diferència entre un guió sense treva de 25 minuts i una hora llarga de vodevil amb símptomes de cansament. La segona part és un homenatge al moment de glòria que va suposar Cegada de amor i l'aportació del vídeo sincronitzat al segon per simular un enginyós fals directe.
Un espectacle generós que es reivindica en l'escena frontissa: la transformació del Tívoli en un fantàstic saló de bodes. La capacitat de metamorfosi de l'espai en minuts i amb pocs recursos continua intacta i deixa el públic igual de meravellat que la primera vegada. Com Alícia caient de l'arbre per aterrar a l'altre món. Bollywood serveix per aportar a la cubanada de sempre color i música. Milán s'ha apropiat de la fusió cultural de Bodas y Prejuicios–inclòs el Punjabi Wedding Song– i ho ha adoptat al tarannà barceloní. La barreja assoleix el clímax musical en un Paraules d'amor al pur estil Bollywood. El públic estarà més que disposat a donar cada nit el seu "sí vull" a aquesta exòtica proposta de matrimoni de La Cubana. Una núvia que porta alguna cosa deixada, alguna de vella, alguna nova i alguna del Punjab. –Juan Carlos Olivares.