És la primera vegada que Esther Ferrer, pionera de la performance, i Tom Johnson, comparteixen exposició. A la galeria àngels barcelona presenten dibuixos, composicions musicals i instal·lacions que tenen les matemàtiques i els números primers com a essència de la seva producció artística.
"Procurem no treballar junts, cadascú té el seu món: Tom és matemàtic, i no li agraden els errors; jo soc més aviat plàstica i em costa trobar els errors. Ell m'ajuda a cercar-los, jo l'ajudo amb les composicions", relata Ferrer, coneguda per projectes com 'Poema de los números primos' o 'Autoretrato en el tiempo', on superposa autoretrats presos en diferents moments de la seva biografia. "Cada vegada és més díficil casar-les: un ull que es tanca, la boca que es torça, una mica monstre...". Els efectes del temps, un altre dels elements amb què ha experimentat l'artista vasca resident a París, qui durant molts anys va estar vinculada al grup experimental Zaj.
Sovint ha realitzat instal·lacions amb fils i a àngels barcelona hi ha tornat, emprant un dibuix de Johnson projectat a la paret. En realitat és una composició amb triangles superposats que té traducció sonora, un cànon a diferents veus. Amb ella també descobrim els nombres primers bessons que protagonitzen composicions on la geometria dona dinamisme a la peça bidimensional.