Bases legales del concurs “Adeu FOMO, Hola Time Out Market”

Termes i condicions

Publicitat

PRIMERA.- Objecte de les bases

Les presents bases legals (d'ara endavant, les “Bases”) tenen per objecte la regulació dels requisits de participació i la mecànica de desenvolupament del concurs “Adeu FOMO, hola Time Out Market” (d'ara endavant, el “Concurs”) organitzat per TIMEOUT SPAIN MEDIA, SL (d'ara endavant, “TIME OUT”), societat domiciliada a Passeig de Gràcias , número 114,  planta principal, 08008 de Barcelona, i proveïda de CIF B65672495, en el marc de la campanya “Adeu FOMO, hola Time Out Market” que es desenvoluparà entre el 17 de setembre  del 2024 i el 30 d’octubre de 2024 (d'ara endavant, la “Campanya”).

SEGONA.- Requisits i període de participació al Concurs.

  1. Podran participar al Concurs les persones físiques majors d’edat.
  2. La Participació al Concurs és gratuïta.
  3. Únicament s'admetrà una participació per persona al Concurs.
  4. El període de participació al Concurs s'inicia a les 11:00 hores del dia 17 de setembre de 2024 , i finalitza a les 23:59 hores del dia 30 d’octubre de 2024. El termini de participació es donarà a conèixer a través d'elements de comunicació desenvolupats per l'organitzador. 

Empleats de TIME OUT, i les seves respectives empreses matrius; Afiliats; Filials; publicitat, promoció, compliment o altres agències coordinadores; persones que presten serveis a TIME OUT  a través d'un

subcontractista o agència de treball temporal durant el període del concurs; i els membres de la seva família immediata i les persones que viuen a la seva mateixa llar no són elegibles per participar en el Concurs.

TERCERA.- Premis

El Concurs es compon d’un (1) premi, consistent en una targeta de vuit-cent euros (800 €) per consumir al Time Out Market Barcelona durant un any a partir del dia de lliurament del premi.

Els premis no seran transferibles, intercanviables per diners o altres productes, ni susceptibles de canvis, alteracions o compensacions a petició de les persones guanyadores, i estan subjectes a la normativa fiscal vigent.

En cas de força major, TIME OUT es reserva el dret de substituir el premi descrit anteriorment per altres de valor similar i característiques anàlogues.

TIME OUT es reserva la facultat de declarar el premi desert o seleccionar menys persones guanyadores de les previstes a les Bases, en cas que el nombre de persones participants al Concurs que compleixin tots els requisits establerts a les Bases sigui inferior al nombre de premis sortejats.

QUARTA.- Mecànica del Concurs

  1. Les persones interessades a participar en el Concurs, hauran de:
  • Emplenar totes les dades requerides al formulari de participació al Concurs, accedint a través dels continguts digitals generats sobre la campanya.
  • Incloure al formulari de participació en el Concurs un microrelat de 16 paraules, corresponents a cada inicial de l’eslògan ADEU FOMO HOLA TOMB.
  1. A la finalització del període de participació descrit a la SEGONA de les Bases, TIME OUT seleccionarà una (1) persona guanyadora i dues (2) persones suplents entre tots els participants mitjançant un jurat. Aquest jurat estarà format per María José Gómez, Carles Rútia, Màrius Serra, Paula Carreras i Josep Pedrals.

Per seleccionar a la persona guanyadora i els dos suplents es realitzarà una primera selecció de respostes per part de l’equip de TIME OUT, i la decisió final de la persona guanyadora i suplents la realitzarà el jurat d’aquest Concurs. El criteri de selecció de respostes guanyadores és el següent:

  • El microrelat ha de respectar escrupolosament l’ordre de les inicials proposades. 
  • El microrelat ha de ser inèdit i original.
  • El jurat valorarà especialment que el microrelat creat faci al·lusió  al Time Out Market o algun dels seus aspectes: gastronomia, cultura, punt de trobada…
  1. Un cop celebrat el Concurs, i no més tard del 24 de novembre del 2024, TIME OUT anunciarà la persona guanyadora del Concurs a través del compte @timeoutbcn a la plataforma Instagram, segons correspongui. Així mateix, TIME OUT realitzarà la comunicació a les persones guanyadores del Concurs mitjançant l'enviament d'un correu electrònic a l'adreça electrònica indicada a aquest efecte per aquestes persones al formulari de participació al Concurs.
  2. Dins de les quaranta-vuit (48) hores següents a la comunicació descrita al punt 3 de la present base, la persona guanyadora haurà de respondre al correu electrònic enviat per TIME OUT acceptant el premi i remetent còpia del document d'identitat. Les vostres dades seran comunicades al Time Out Market Barcelona corresponent amb l'única finalitat de gestionar la data per al bescanvi del premi. Així mateix, la persona guanyadora haurà de presentar, igualment, al Time Out Market Barcelona el seu document d'identitat original, el dia concertat per al bescanvi de l'experiència, amb caràcter previ a gaudir del premi.
  3. Transcorregudes quaranta-vuit (48) hores des de la comunicació de TIME OUT descrita al punt 43 de la present base sense que la persona guanyadora hagi confirmat l'acceptació del premi i/o sense que hagi facilitat correctament la documentació requerida segons l'establert al punt 4 de la present base, s'entendrà que la persona guanyadora rebutja el premi. En aquests casos, TIME OUT procedirà a contactar, en estricte ordre de selecció, amb les persones suplents seleccionades pel premi, seguint el mateix procediment i terminis establerts en aquesta base.

CINQUENA.- Drets d'imatge

Als efectes previstos a la Llei Orgànica 1/1982, de 5 de maig, de protecció civil del dret a l'honor, intimitat personal i familiar i a la pròpia imatge, les persones participants al Concurs autoritzen TIME OUT a difondre el seu nom i cognoms i perfil a la plataforma Instagram, per a la gestió del Concurs, la comunicació de les persones guanyadores, així com per a altres activitats promocionals o de difusió relacionades amb el Concurs que dugui a terme TIME OUT, sense que aquesta autorització els confereixi dret rebre cap remuneració, ni obtenció de benefici diferent del lliurament del premi , en cas de resultar guanyadores. La revocació del consentiment de les persones guanyadores implica la renúncia automàtica del premi.

SISENA.- Protecció de dades personals

TIME OUT és la responsable del tractament de les dades de les persones participants al Concurs, en compliment amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades; a la Llei orgànica 3/2019, del 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals; i de la normativa de desenvolupament corresponent en matèria de protecció de dades vigents.

La finalitat amb què es tractaran les dades personals de les persones participants al Concurs és la gestió associada a la participació i difusió del mateix, la publicació de les persones guanyadores a xarxes socials i la tramitació de l'entrega de premis. Així mateix, els noms i cognoms de les persones guanyadores es publicaran a Internet, de manera que qualsevol persona podria saber qui han estat les persones guanyadores del Concurs. Les dades de les persones participants al Concurs seran comunicades als tercers contractats per dur-ho a terme.

Les dades personals proporcionades seran suprimides un cop finalitzat el Concurs i la gestió de les obligacions de TIME OUT en relació amb aquest. En qualsevol cas, les dades es mantindran el temps necessari per complir les obligacions legals de TIME OUT.

La base legal per al tractament de les dades personals de les persones participants al Concurs és el seu consentiment.

Les persones participants al Concurs poden exercir el dret d'accés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat i limitació del tractament, adreçant-se per escrit al domicili social de TIME OUT o mitjançant l'enviament d'un correu electrònic a lector.cat@timeout.com .

SETENA.- Contacte 

Per a l'atenció de dubtes i incidències relacionades amb el Concurs, les persones participants podran contactar amb TIME OUT a través de l'adreça de correu electrònic lector.cat@timeout.com .

VUITENA.- Acceptació de les bases

El mer fet de participar al Concurs implica l'acceptació total de les Bases, instruccions i altres comunicacions que TIME OUT faci a les persones participants, i també l'obligació de compliment de les condicions d'ús dels portals per mitjà dels quals es desenvolupa el Concurs, així com de tota la normativa vigent.

Qualsevol incompliment i/o manifestació de rebuig, total o parcial, per part de les persones participants implica l'exclusió de la persona participant del Concurs, quedant TIME OUT alliberada de qualsevol obligació contreta amb la persona participant exclosa.

En cas que TIME OUT, per si mateixa oa través de qualsevol altra entitat col·laboradora al Concurs, detecti qualsevol anomalia o sospiti que una persona participant porta o ha dut a terme una actuació irregular amb intenció d'impedir el desenvolupament normal del Concurs i/o d'alterar-ne il·legítimament el resultat, TIME OUT es reserva el dret d'excloure de manera immediata aquesta persona, havent de notificar oportunament la seva decisió.

Així mateix, TIME OUT es reserva la facultat d'escurçar, prorrogar, modificar, cancel·lar i/o anul·lar el Concurs objecte de les Bases si concorren circumstàncies excepcionals, de força major o cas fortuït, que n'impedeixin el desenvolupament normal, sense que li sigui exigible cap responsabilitat i ho haurà de comunicar com més aviat millor a les persones participants.

NOVENA.- Llei aplicable i jurisdicció

El Concurs es regeix per les Bases que s'interpretaran d'acord amb la legislació espanyola que resulti aplicable.

En cas que es produeixi qualsevol litigi, discrepància, qüestió o reclamació derivada i/o relacionada amb el contingut de les Bases, o com a resultat de l'execució o interpretació, de forma directa o indirecta, se sotmetrà expressament a la competència i jurisdicció dels Jutjats i Tribunals de la ciutat de Barcelona.

Recomanat
    També t'agradarà
    També t'agradarà
    Publicitat