Notícies

Els anuncis de Loterías i Temporada Alta són idèntics, casualitat?

Manuel Pérez
Escrit per
Manuel Pérez
Publicitat

Loterías y Apuestas del Estado acaba de llançar la seva campanya per promocionar la compra de bitllets de la grossa de Nadal durant l'estiu. Alguns espectadors, sobretot els aficionats al teatre, hauran al·lucinat o, si més no, hauran tingut una intensa sensació de 'déjà-vu'.

Es veu clar al primer cop d'ull, l'espot de Loterías és pràcticament igual al que va presentar el Temporada Alta per promocionar la seva darrera edició. El festival de tardor de Girona i Salt va confiar en els serveis de la productora Nanouk per elaborar un curt de promoció de la seva edició número vint-i-cinc. 'The Pleasure Island', títol de la peça, va guanyar el premi Grand Laus de Disseny i Comunicació Visual.

Doncs bé, veient l'anunci de Loterías trobem el mateix paisatge, un gust semblant pel kitsch, un ritme gairebé calcat i molts altres elements que ens resulten familiars. Còpia? Pastitx? Homenatge? Jutgeu vosaltres mateixos: 

EL CURT TEMPORADA ALTA 2016 (Nanouk Films), setembre del 2016



L’ESPOT DE LOTERÍA NACIONAL 2017,  juliol del 2017

 

Últimes notícies

    Publicitat