[title]
Prou. El món està cansat d'estereotipar el cos de la dona i la prova d'això és que cada vegada més publicacions i marques estan decidint no retocar als seus models per a les seves accions de màrqueting, anuncis o fotografies promocionals.
França, per exemple, ha donat també un pas més en aquest sentit en anunciar que multarà amb gairebé 40.000 euros a les publicacions que no incloguin la mosca de "fotografia retocada" en les imatges que editen per als seus productes.
I encara hi ha més. La major agència de fotos d'arxiu, Getty Images, ha anunciat que prohibirà l'ús de fotos editades en què el cos dels models aparegui modificat. Més concretament, a partir de l'1 d'octubre "requerirà que no presentin cap contingut creatiu que mostri a models amb el cos retocat per fer que semblin més prims o més amples", ha explicat l'USA Today.
After France's new law, @GettyImages bans #Photoshop practices that changes an individual's body shape: https://t.co/fRUdas0JCC via @Verge
— Erika Schultz (@ErikaJSchultz) 29 de septiembre de 2017