Ser un 'anartista' és una actitud i David Bowie complia amb tots els requisits. Era un artista en majúscules i inclassificable. Referent musical, artístic, de la moda i del cinema durant dècades, es va presentar sobre els escenaris de moltes maneres sense perdre mai l'essència. I és que, fes el que fes, sempre era Bowie.
Ara, la campanya #BeAnartist d'Etnia Barcelona inspirada en artistes com Klimt o Basquiat, ret tribut a David Bowie. Com ja ho van demostrar amb la campanya I'mperfect, la marca barcelonesa d'ulleres fa d'altaveu a tots aquells que surten de la norma, personatges que de les seves imperfeccions han construït la seva personalitat única, i la reivindiquen. "Hi ha un lloc per allò que vols fer i allò que vols ser" defensava David Bowie, un missatge que encaixa amb la campanya d'Etnia Barcelona que busca la singularitat de cadascú i l'abandera amb orgull.
I d'aquest esperit lliure i actitud trencadora va néixer un estil extravagant que ara ha quedat plasmat en dos models d'Etnia Barcelona. Ziggy Stardust i The Thin White Duke remeten a dues cares d'aquest artista tan polifacètic amb una essència inconfusible.
Ziggy Stardust parla dels espectacles, de l'època més Glam del cantant i del seu alter-ego més excèntric. Inspirat en els vestits més atrevits, aquest model unisex està fet d'acetat natural de Mazzucchelli. Amb colors vius, vermells i blancs, daurats, patilles gruixudes i unes lents molt especials: si exhales en elles, apareix l'estrella i el llamp de Bowie. Un model pels més atrevits i que tenen molt a dir.
The Thin White Duke és un model de metall més discret, clàssic i sofisticat disponible en blau, rosa i negre. Ens transporta de cap al Bowie actor amb un model inspirat en les ulleres de sol que duia a la pel·lícula The Man Who Fell to Earth i que es van veure per primera vegada a la portada de The Rolling Stone l'any 1976.
Una col·lecció limitada que, de nou, abandera la singularitat d'un mateix.