Des que la bijuteria no és (només) imitació, no és just dir-ne quincalla. La revolució de la joieria contemporània, amb nous materials i dissenys, impulsa la bijuteria 'de creació' on mana la qualitat, i Fills de M. Sala en fa bandera. Cristina de la Riva "prioritza els materials bons i de proximitat" al negoci que porta al costat del seu pare, en Josep.
Fills M. Sala ja venia a la menuda, a finals del segle XIX, gènere com ara granets de vidre, lluentons o passamaneria. Quan el "fes-ho tu mateix" va explotar a la bijuteria –i desapareguts tallers i modistes–, particulars i botigues d’accessoris se’n van fer clients. Tenen milers de referències i botiga online. La Cristina observa les tendències i "toreja" les influencers. Defensa "l'adaptació amb identitat i més qualitat" de les modes que dicta la xarxa. Peces molt grans o bé producte petit de zirconita multicolor són tendència. En matèria de color triomfa el groc.
Time Out diu
Detalls
Discover Time Out original video