Hey són colors, formes i disseny gràfic, tres elements que es materialitzen en la seva primera botiga física. Verònica Fuerte volia un espai per explicar la filosofia de l’estudi creat el 2007 i donar veu i projecció a marques locals, i el volia al Raval pel trànsit de locals i estrangers i pel veïnatge de projectes amics i diferents espais culturals. El reclam són els pòsters impresos en giclée i a banda es presenten les col·laboracions amb la firma de catifes Hidraulik i les joguines de Pap Yay, més les incursions de Hey en el tèxtil i mobles com els dels valencians Missana. La botiga és l’extensió de l’estudi del Poblenou, per això la cafetera (La Marzocco i cafè d’especialitat dels madrilenys Hola), la taula de treball presidint l’espai i la col·lecció de llibres de disseny descatalogats per explorar aquest univers sota l’atenta mirada de Julio Iglesias a la coberta de 'Hey'.
Time Out diu
Detalls
Discover Time Out original video