Miista és un nom inventat que denota mixtura, la fusió de l’artesania gallega i els aires londinencs personificats en unes sabates. El 2011 Laura Villasenin va crear la marca de calçat que juga amb els volums i els materials; el resultat són combinacions “poc habituals i amb un toc d’humor”, diu la dissenyadora, que ha consolidat l’aposta per la qualitat i uns preus que volen ser assequibles (fan una segona línia, l’E8, que és més econòmica). A més de la presència en botigues multimarca, s’han fet grans online i ara comencen a obrir aparadors en punts estratègics. La primera parada després de Londres –i abans de París– és Barcelona, pel públic al qual es dirigeixen i per la proximitat amb el lloc on produeixen bona part del calçat (Alacant). “Fem col·leccions grans, perquè Miista pot vestir diferents moments del dia”, afegeix Villasenin. Aquesta tardor-hivern, el vellut apareix com un dels protagonistes absoluts de la col·lecció, i fins i tot el presenten trenat.
Time Out diu
Detalls
Discover Time Out original video