Els 7 motius pels quals la GAP s’ha enamorat de Barcelona

Ens hem preguntat per què la marca nord-americana ha escollit la nostra ciutat per obrir la seva primera botiga a Espanya... i ho hem descobert! Us ho expliquem
GAP Barcelona
GAP
Time Out en col·laboració amb GAP
Publicitat

Fa molt pocs dies us explicàvem els detalls de com seria la primera botiga GAP d’Espanya, ubicada al carrer dels Arcs de Barcelona, i ara no ens podem resistir a explicar-vos què és el que uneix la marca nord-americana amb la nostra ciutat. Perquè són moltes coses!

A ambdues les mou la mateixa filosofia: aquest afany per ser un referent de cultura, modernitat, diversitat i sostenibilitat; aquesta marcada personalitat on la conservació de la història, d’allò que és clàssic i allò que és artesanal es troba amb el desig d’innovar i mirar cap a un futur on tothom tingui veu. I és que una de les principals raons per les quals GAP ha escollit Barcelona és per estar íntimament lligada als principis històrics i folklòrics de la marca així com per, alhora, ser una ciutat que sempre mira per tancar les bretxes entre persones, generacions i cultures. Exactament el mateix motor que ha mogut la marca nord-americana des dels seus inicis.

Molts locals solem dir que Barcelona és com un petit gran poble marcat i diferenciat pels seus barris, tots diferents i amb encants únics. I és precisament de la personalitat i individualitat de cada un dels seus barris, d’on neix aquesta sensació de comunitat i d’unió de tota la ciutat. I, de la mateixa manera, l’estilisme individual de cada persona, que vesteix i combina GAP al seu aire, sorgeix una comunitat on regna el bon gust i una roba que parla molt més enllà dels seus colors.

Barcelonins i barcelonines, ja us esteu sentint identificats? Doncs espereu a descobrir quins són els altres vincles que han fet que GAP es vegi reflectida a la nostra ciutat.

1. Amb molt de ritme

Sabíeu que GAP va començar venent música? Així és, la marca nord-americana es va fundar exactament el 21 d’agost de 1969 ja venent jeans (una de les seves peces més estimades fins avui dia) i també LPs.
I és que GAP sempre ha estat submergida en la cultura i és per aquesta raó que la seva essència té tints musicals, igual que els té Barcelona. Una ciutat que, per petita que sigui, compta amb un teixit musical immens, acull cada any nombrosos festivals de música, s’il·lumina a les nits amb les llums de les seves sales musicals i es preocupa per conservar aquelles botigues de discos que són un autèntic paradís per als melòmans.

2. Esperit jove

Si alguna cosa ens agrada de Barcelona és que regna un bullici d’energia juvenil que omple la ciutat de projectes emergents, liderats per joves que estan reconfigurant el nostre circuit cultural i tecnològic. Si donem veu a les ments més joves, el món creix!
Els joves sempre seran el futur i cal donar-los oportunitats per expressar-se i aportar tot el seu potencial al nostre món. És per això que GAP sempre ha apostat per les noves generacions. De fet, una de les campanyes d’aquesta tardor és BE THE FUTURE, que celebra els impulsors, els creadors i els emprenedors que faran un futur millor.

3. Moderna i familiar

Barcelona és una ciutat plena d’activitats on grans i petits s’ho poden passar d’allò més bé. Des de les festes majors fins als festivals de música: sempre trobarem zones i plans per a tota la família. I GAP és una marca dirigida a famílies modernes, com les que viuen a la ciutat comtal.
Per això, GAP ha trobat en Vanessa Lorenzo la persona que millor reuneix els seus propis valors i li ha proposat que anunciï l’obertura de la seva nova botiga. Una mare influencer que pot amb tot i que sempre demostra el seu afecte cap als més petits. A més, va néixer a Barcelona i ja el 2000 va protagonitzar una campanya de GAP USA. La seva relació amb la marca ve de lluny!

4. Explosió de colors

Si Barcelona sempre ha destacat per ser inclusiva amb tots els col·lectius, GAP també ha volgut fer un pas més enllà i ha estat una organització extremadament orgullosa d’oferir el seu espai i suport a la diversitat.
I és que així com la nostra ciutat està tenyida de multiculturalitat i això ens aporta una riquesa única, GAP ha apostat per la pluralitat com a font d’energia per a ser millor i més forta. Celebrar la individualitat augmenta la creativitat i la innovació! De fet, fa temps que les seves creativitats i dissenys donen suport a la comunitat LGTBI+ i ha llançat col·leccions exclusives per a aquest col·lectiu.

5. Vida urbana

Perdeu-vos pel centre de Barcelona, especialment pel barri del Raval i us trobareu amb l’essència més urbana de la ciutat: un món de colors impregnats pels carrers en forma de grafits, les acrobàcies i energia inesgotable dels skaters davant el MACBA i, en general, una cultura de carrer que vibra per si sola.
És en aquesta essència urbana i informat on trobem valors compartits amb GAP: el seu estil ‘casual americà’, els seus colors optimismes, els seus detalls com pegats, pins i xapes. Tota una estètica informal amb la qual també et creues pels carrers més moderns, juvenils i urbans de Barcelona.

6. Passió sostenible

En els últims anys, i més ara amb les restriccions circulatòries dels últims mesos, Barcelona ha destacat per la seva obstinació per convertir-se en una ciutat cada vegada més sostenible, un lloc lliure d’emissions i on els seus veïns siguin totalment conscients de la importància de reciclar i tenir cura del planeta.
I seguint la mateixa línia, GAP és una marca que no ha parat de reinventar-se. Ha patentat un mètode de confecció que estalvia aigua anomenat WASHWELL DENIM. I a més, per a ella, és molt important que se segueixi aquest bonic costum de reciclar o donar les peces a tercers en comptes de tirar-les. És per això que, per donar-li un nou ús a les peces velles, permet personalitzar les peces noves que hagis comprat.
Voleu saber quin paper tindrà Barcelona en aquest procés? Doncs la nova botiga tindrà el primer corner de personalització de peces GAP a Europa. Ja podeu començar a pensar en els vostres dissenys!

7. Cultura i avantguarda

Que siguem els primers que tindrem la nostra pròpia zona de personalització no és només per la cultura sostenible que es respira a Barcelona, ​​també és pel nostre gust per la cultura i la nostra relació amb el bon saber fer de GAP.
Sí. Barcelona enamora per moltes raons (tenir platja és, sens dubte, una d'elles!), però si hi ha alguna cosa que agrada és la seva cultura: les sales de concerts, els festivals d'estiu, l'art que trobem en totes les places, edificis i parcs de la ciutat, els petits i grans teatres ... La ciutat és plena de vida artística i aquesta ha estat una raó de pes per ser els escollits.
I és que GAP ens considera, als barcelonins i barcelonines, únics i icònics com les seves peces denim o la famosa 'Logo Hoodie'. Peces que podrien estar perfectament pels grafits que poblen la ciutat o els molts museus i artistes importants que han passat o nascut en ella. Estem tan envoltats d'art i tenim la creativitat tan arrelada al nostre interior que segur que serem capaços de personalitzar les peces al nostre gust i crear dissenys que ho petin. Quines ganes tenim!

Recomanat
    També t'agradarà
    També t'agradarà
    Publicitat