Unes vambes mullades que tarden a assecar-se, que ocupen massa lloc i que, a més a més, no permeten treure’t l’etiqueta de 'motxiller'. Un viatge pel sud-est asiàtic li va obrir els ulls al barceloní Alberto Espinós, que va cofundar Tropicfeel gràcies a una campanya de 'Kickstarter' que el 2018 va batre tots els rècords.
Cinc anys després, les seves vambes tot-terreny només representen el 50% d’un negoci online que enguany té previst facturar 22 milions d’euros. L’altra meitat del negoci també té ànima aventurera: parlem de motxilles versàtils i jaquetes tècniques formades per diverses peces independents combinables entre si. La bona notícia és que, fins a finals d’abril, tot això està a la venda a la pop-up que acaben d’inaugurar a Portaferrissa, on també hi tenen samarretes i gorres.
“Si funciona, obrirem botiga permanent a Barcelona”, confessa Espinós, encantat amb la bona acollida d’aquest primer experiment desvirtualitzador de Tropicfeel. I és que més enllà de l’exotisme del seu nom, aquesta marca vegana també és un 'must' per a urbanites pragmàtics a l’hora de calçar-se i de protegir-se de la pluja, el vent i el fred de la ciutat.
e la ciutat.