Tenen una forma senzilla, atrauen per la varietat de colors i l’acabat de la pell rentada a la pedra. Les inicials de Barcelona al llom de les vambes les han fet ambaixadores de la ciutat, i que les duguin cares de l’'star system' esportiu les ha convertit en objecte de desig. Però la història de BCN Brand no acaba aquí; Pablo Caralps, expublicista i dissenyador al capdavant del projecte, parla de l’acollida de la marca i el seu ràpid creixement (participar al 080 Barcelona Fashion els ha obligat a ampliar la gamma de productes).
A la botiga-showroom del Born venen vambes, samarretes, banyadors i altres accessoris (cascos de moto, bosses de viatge, cinturons i ulleres de sol) i aviat també tindran l’extintor de cuina i la bicicleta plegable que acaben de llançar. Aquí tot destil·la la raó de ser de la marca, l’amor incondicional per Barcelona en una versió amable i colorista que es trasllada als productes a través d’estampats que imiten els terres hidràulics i les formes marines dels panots d’Antoni Gaudí, o gràcies a unes sigles fàcils de reconèixer.

BCN Brand
Time Out diu
Detalls
Discover Time Out original video