Les botigues dels museus tenen un punt magnètic: atrauen per la selecció de títols i productes i també sorprenen per l’interiorisme. Les dues variables coincideixen a la nova botiga Macba, gestionada per Laie. L’antic vestíbul de l’obra de Richard Meier acull la llibreria-botiga de disseny que conserva l’aire de tambor diàfan gràcies a la forma i la disposició de les prestatgeries i els llums flotants. L’estudi al capdavant del projecte, Llamazares Pomés, s’ha atrevit a “trencar” el blanc 9003 del museu amb una quarantena de colors Pantone.
A més dels catàlegs, llibres d’assaig i revistes culturals, destaquen el repertori de joguines infantils i una col·lecció de souvenirs que encapçalen els plats i tasses inspirats en el mural de la sida de Kaith Haring, seguida de les ceràmiques dedicades a Basquiat i Louise Bourgeois. El calendari perpetu del MOMA, els jocs de fusta de Ludus Ludi, les edicions limitades de 180 Hilos i Oh là l’art, i els mobles del dissenyador Curro Claret són altres de les peces destacades de la nova etapa de la botiga del Macba.

Macba Store Laie
Time Out diu
Detalls
Discover Time Out original video