Les botigues dels museus tenen un punt magnètic: atrauen per la selecció de títols i productes i també sorprenen per l’interiorisme. Les dues variables coincideixen a la nova botiga Macba, gestionada per Laie. L’antic vestíbul de l’obra de Richard Meier acull la llibreria-botiga de disseny que conserva l’aire de tambor diàfan gràcies a la forma i la disposició de les prestatgeries i els llums flotants. L’estudi al capdavant del projecte, Llamazares Pomés, s’ha atrevit a “trencar” el blanc 9003 del museu amb una quarantena de colors Pantone.
A més dels catàlegs, llibres d’assaig i revistes culturals, destaquen el repertori de joguines infantils i una col·lecció de souvenirs que encapçalen els plats i tasses inspirats en el mural de la sida de Kaith Haring, seguida de les ceràmiques dedicades a Basquiat i Louise Bourgeois. El calendari perpetu del MOMA, els jocs de fusta de Ludus Ludi, les edicions limitades de 180 Hilos i Oh là l’art, i els mobles del dissenyador Curro Claret són altres de les peces destacades de la nova etapa de la botiga del Macba.
Time Out diu
Detalls
Discover Time Out original video