chic&basic fa 20 anys de bogeria… i ho celebra sortejant 20 nits als seus hotels!

Aquesta cadena hotelera, que ha fet de la creativitat la seva nota diferencial, celebra 20 anys amb un homenatge a aquesta visió única de 'bogeria' i a aquells que l'han fet possible (amb camisa de força!). A més, el seu sorteig us resoldrà les vacances!
  1. chic&basic
    chic&basic
  2. chic&basic Gravity, Oporto
    chic&basic Gravity, Oporto
  3. chic&basic Gravity, Oporto
    chic&basic Gravity, Oporto
  4. chic&basic Born Boutique, Barcelona
    chic&basic Born Boutique, Barcelona
  5. chic&basic Born Boutique, Barcelona
    chic&basic Born Boutique, Barcelona
  6. chic&basic Habana Hoose, Barcelona
    chic&basic Habana Hoose, Barcelona
  7. chic&basic dot, Madrid
    chic&basic dot, Madrid
Time Out en col·laboració amb chic&basic
Publicitat

‘20 años de locos’, aquest és el lema. Perquè la creativitat sol anar de la mà d’aquesta espurna de bogeria original que defineix aquells que tenen aquest do a l’ADN. De fet, l’essència de chic&basic s’identifica amb la cara més brillant de la 'bogeria', i és que, amb la voluntat de divertir i sorprendre els seus hostes, porta dues dècades creant hotels transgressors i amb un ‘storytelling’ únic. El primer d’ells, amb el qual va començar la bogeria, va néixer al barri del Born amb una visió diferenciada: fer que els hostes gaudeixin realment d’un hotel mitjançant experiències genuïnes que vagin més enllà de l’estada. Una manera de viure ‘playful’, entremaliada i irreverent, amb humor, flirteig i un punt de seducció, que es transmet no només a través de l’arquitectura, l’interiorisme, la decoració o el (impecable) servei, sinó també a través d’expressions artístiques i culturals.

Des de la primera obertura n'han vingut d'altres: concretament, quatre hotels i dos hostals més a Barcelona, un hotel a Madrid i un altre a Porto, onze en total. En tots ells es viu el confort, la facilitat d’estar al centre de les ciutats i ben connectat, i s’hi respira moda, art, fotografia, gastronomia, música i l’ADN propi i inconformista de chic&basic. I així serà també a les properes obertures a Lisboa, Porto i Budapest...

Per celebrar el seu vintè aniversari mantenint-se fidels a la seva essència, chic&basic ha creat una campanya visual que posa al centre aquella ‘bogeria’ que ens fa desafiar els límits de la societat per aportar-hi quelcom nou. En què consisteix? En una sèrie de fotografies realitzades per la cèlebre fotògrafa Paola de Grenet, que retrata més de cinquanta personatges amb camisa de força. Artistes, arquitectes, creatius de múltiples disciplines i altres col·laboradors que han desafiat qualsevol norma establerta i han fet possible el creixement de chic&basic amb totes les seves extravagàncies. Entre ells (a la imatge superior) Hugo Bertrand, fundador i CEO de la cadena; la comunicadora Bibiana Ballbé; i Luis Vidal, artista i director creatiu de la marca d’hotels. Tota una bogeria de fotografies que podreu seguir detalladament a través de diversos canals, com per exemple un lloc web interactiu dedicat a l’aniversari, on podreu conèixer més sobre cada personatge homenatjat, o el perfil d’Instagram de la cadena. I us recomanem seguir aquest perfil a les xarxes socials, perquè allà us donaran tots els detalls del super sorteig que han preparat per a l’ocasió: 20 nits d’hotel a qualsevol dels hotels chic&basic i un únic guanyador que podrà utilitzar-les quan i com vulgui al llarg del 2025. Les vacances de tot un any solucionades! Us hi sumeu a la bogeria?

Recomanat
    També t'agradarà
    També t'agradarà
    Publicitat