El nou Glòries Eix Comercial, reinaugurat el 2018 després d’unes intenses obres, ofereix al públic una experiència completa des de primera hora del matí fins ben entrada la nit. L’oferta comercial, lúdica i gastronòmica és amplíssima i compta amb marques i cadenes de primer nivell internacional en tots els àmbits. Grans firmes del món del tèxtil han instal·lat els seus ‘flagship stores’ a Glòries i, en un mateix espai, conviuen Armani Exchange, Uniqlo, adides, Guess, Tommy Hilfiger, H&M, Mango, Zara, Sfera o Cortefiel. Però també la cultura, amb FNAC, o la bellesa amb Sephora i Rituals, el món lúdic infantil, amb botigues com Drim, i un multicines de vuit sales. Pel que fa a la restauració, Glòries aplica el concepte ‘Dinning Experience’ i, al seu interior, s’ha simulat un mercat tradicional de la ciutat amb la possibilitat de tastar mostres de cuina catalana, espanyola i internacional.
A més, l’experiència és molt enriquidora, ja que passejar per Glòries és com fer-ho per una Barcelona en miniatura. El seu traçat reprodueix la quadrícula que va dissenyar a finals del segle XIX l’urbanista Ildefons Cerdà i els seus espais oberts ofereixen la sensació de moure’s pels carrers de l’Eixample barceloní.