En funcionament des del 2014, Be My Guest és un cicle de concerts de producció pròpia de la Sala Apolo que es dedica a descobrir escenes musicals de diversos països com Luxemburg, Israel, Polonia, Italia, Alemania o Dinamarca i, a més, convida també grups o segells amics a fer d'amfitrions als artistes de fora. Una manera fantàstica de descobrir nous artistes i noves sonoritats.
Deu anys després, Be My Guest presenta la Barcelona Edition, durant dos dies, el 12 i 13 de setembre, amb un format de 'showcases' que combinarà artistes més consolidats com Los Sara Fontán, Maria Jaume i Marta Knight amb d'altres de més emergents com Electro Ma Non Troppo, C.O.U. i Yaunest. I també hi seran els irlandesos-barcelonins Cushla, que combinen cant tradicional irlandès i electrònica, i el grup eslovac Dominik Prok.
Dijous 12 també hi haurà una xerrada del músic i productor Raül Fernàndez 'Refree' sobre per què els nous gèneres musicals es fixen en el folklore de cada país, que serà d'accés lliure amb l'entrada de qualsevol dels dos dies. Es fa amb motiu del 10è aniversari de Liveurope, una plataforma de promoció de la música emergent que ajuda a la circulació dels artistes per 24 sales de 24 països diferents, i de la qual Apolo forma part des dels inicis.
Les entrades de dia costen 10 euros més les despeses de gestió i l'abonament dels dos dies, 16 euros. Estan a la venda a la web de l'Apolo.
No et perdis els altres concerts del mes de setembre a Barcelona.