Beth Gibbons
Foto: Primavera Sound | Beth Gibbons

Les Nits de Barcelona

Nova edició de Les Nits de Barcelona amb Rosario, Morcheeba, Beth Gibbons, Lax'n'Busto, Sopa de Cabra, Miki Núñez i molts altres
  • Música, Festival de música
  • Jardins del Palau de Pedralbes, Pedralbes
Borja Duñó
Publicitat

Time Out diu

Les Nits de Barcelona, el festival que va substituir el Jardins de Pedralbes, torna aquest mes de juliol amb un cartell tan eclèctic com sempre, confeccionat per Clipper's, la mateixa promotora que programa festivals com el de Cap Roig i el Suite, entre d'altres. Entre els artistes ja confirmats destaca la presència de Sara Baras (2 de juliol), amb l'espectacle Vuela, que commemora els 25 anys de la seva companyia; Rosario (4 de juliol), per presentar el seu últim treball Universo de ley (2024); els britànics Morcheeba (7 de juliol); i la cantant de Portishead Beth Gibbons (14 de juliol), que a pesar de la seva veterania acaba de publicar el seu veritable debut en solitari, Lives outgrown (2024).

De més a prop tindrem els Lax'n'Busto (13 de juliol), que tornen als escenaris amb la seva formació original, inclòs el cantant Pemi Fortuny; Sopa de Cabra (22 de juliol), amb les cançons del disc col·laboratiu Ànima (2024); i Miki Núñez (19 de juliol), amb La partida com a novetat discogràfica. Altres artistes confirmats són els grups tribut Björn Again i God Save the Queen, així com els britànics James, el violinista Ara Malikian i el colombià Fonseca, entre altres. Les entrades es posen a la venda al web del festival el divendres 31 de gener a les 9 h.

Trobaràs molta més música en directe a la nostra pàgina de festivals a Barcelona i Catalunya el 2025 i a les nostres llistes de millors concerts del mes i de la temporada.

Detalls

Lloc web de l'esdeveniment
nitsdebarcelonapedralbes.com
Adreça
Jardins del Palau de Pedralbes
Avinguda Diagonal, 686
Barcelona
08034
Transport
Palau Reial (M: L3)

Dates i hores

Publicitat
També t'agradarà
També t'agradarà