Mishima
Foto: Xavi Torrent | Mishima

Mishima: La nit de les roses

Tercera edició del concert de Mishima per Sant Jordi a la Paloma
  • Música
  • La Paloma
Borja Duñó
Publicitat

Time Out diu

L'any 2023 van ser el primer grup que va actuar a la Paloma després de la reobertura. Les cançons de Mishima posaven fi, d'aquesta manera, a 16 anys de tancament de l'emblemàtica sala de ball del carrer del Tigre i ho feien amb una festa amarada de Sant Jordi. Han passat tres anys i en aquest temps el grup s'ha vist sacsejat per la pèrdua d'un dels seus fundadors, Marc Lloret, però es manté fidel al compromís de La nit de les roses: oferir de tornada al públic, a la societat i a la cultura que els va veure néixer, una part del que n'han rebut.  

Aquesta vegada serà la vigília de Sant Jordi, el 22 d'abril, amb un espectacle de música, literatura i roses que també es podrà veure al Teatre Fortuny de Reus (el 24 d'abril) i a les escales de la Catedral de Girona (el 3 de maig). Com a bons amants de les tradicions que ells mateixos han establert (com el concert de Nadal), sembla que mantindran la d'estrenar una nova versió: les altres vegades van adaptar Flowers  de Miley Cyrus i La diabla de Xavi. 

Aquest serà el primer concert de Mishima sense Marc Lloret i l'inici d'una nova gira d'estiu quan fa tres anys de l'últim treball del grup, L'aigua clara (2022) amb Dani Vega a la guitarra, Xavi Caparrós al baix, Alfons Serra a la bateria, Bernat Sánchez als teclats i David Carabén a la guitarra. 

Aquests són els autors que els acompanyaran:

Barcelona: Maria Sevilla, Raül Garrigasait, Irene Pujadas i Enric Casasses

Reus: Raül Garrigasait, Laia Viñas i Gabriel Ventura

Girona: Raül Garrigasait, Blanca Llum Vidal i Gabriel Ventura

Consulta quins altres concerts se celebren aquest mes d'abril a Barcelona

Detalls

Adreça
La Paloma
Carrer del Tigre, 27
Barcelona
08001
Preu
25 €

Dates i hores

Publicitat
També t'agradarà
També t'agradarà