És hora de tornar a sentir, de reviure les emocions que sentim amb la música en directe i de veure com se'ns engallinen els pèls de tot el cos. És el moment de tornar a acomodar-se a les butaques de la joia modernista i contemplar les seves formes i colors mentre ens deixem portar per un repertori que ens transporta a altres universos. Després de tres mesos i mig amb les portes tancades, el Palau de la Música Catalana dona la benvinguda a l'estiu amb una programació musical esplèndida i ideal per recuperar el temps perdut.
De l’1 de juliol al 15 de setembre, la música omplirà les parets del recinte amb un cicle de 22 concerts que ajudaran a recuperar el sector cultural i musical de la ciutat. Inaugurarà la temporada d'estiu el dimecres 1 de juliol el pianista Albert Guinovart, amb una combinació d'obres de Chopin i Granados i obres pròpies com l’estrena de 'Cinc novel·letes', compostes durant el confinament. I gran part del cicle, dotze concerts, són noves propostes que donaran suport als músics locals. Tots els concerts tindran un preu únic de 25 euros i 15 per a joves i col·lectius especials.
A més, tornen les visites arquitectòniques i amb més modalitats! Podreu escollir entre la Visita Lliure amb audioguia, la Visita Live amb recitals de 20 minuts, la Inspira, perquè deixeu anar la vostra imaginació artística, la Familiar per a infants de 6 a 10 anys, l'Accessible perquè cap col·lectiu quedi exclòs i la tradicional visita amb un guia expert.
Continueu llegint, perquè us expliquem els imprescindibles d'aquest cicle estival!