[title]
És impossible separar la moda de l'art i la creativitat. Crear col·leccions tèxtils innovadores requereix moltes referències artístiques i tècniques i aquesta marca catalana no només ho ha aplicat als seus dissenys, sinó que ha inaugurat la seva botiga insignia inspirada en aquesta parella inseparable: la moda i la creativitat. Bobo Choses ha obert la seva 'flagship' (botiga insígnia) al local que va acollir durant molts anys la històrica tapisseria Gancedo, un espai de 250 metres quadrats al número 97 de Rambla Catalunya.
Dins l'espai, el concepte 'have fun' (passa-t'ho bé) és el protagonista: la botiga disposa d'una zona de tallers, una àrea de jocs per als més petits i una zona d'expressió artística interactiva que fomenta la creativitat en els infants i la importància de connectar amb el nen interior en el cas dels adults. Tots els espais creatius s'han dissenyat en col·laboració amb artistes locals com Colapso Studio, Rumu Studio i Casa Chinchilla, entre d'altres.
Dins l'espai també hi ha exposades les diferents col·leccions de roba per a infants i adults que també es basen en l'experiència que vol transmetre la firma: promoure la diversió a través de l'art i la moda. Els colors vius i els característics patrons de Bobo Choses són els protagonistes de les samarretes, pantalons i altres peces de roba repartides per tot l'espai. Entre els espais expositius, també està a la venda la nova col·lecció de primavera, que també està inspirada en contes i poemes creats i il·lustrats per la mateixa marca.
Bobo Choses ha renovat l'espai amb una inversió de 500.000 d'euros i ha conservat la icònica façana de fusta, que forma part del patrimoni arquitectònic dels comerços emblemàtics de la ciutat des de 2016. Una gran cortina amb una cara somrient és l'únic element que trenca l'estètica de la façana original i que s'encarrega de donar la benvinguda des del carrer als clients.
Una marca barcelonina i sostenible
La firma barcelonina es va fundar l'any 2009 amb la creació de peces singulars i acolorides per a infants, un concepte que va evolucionar i va passar a convertir-se en una marca també amb roba per a adults. A més de fomentar la creativitat, un dels principals objectius de Bobo Choses és la sostenibilitat i la producció ètica i de proximitat. Totes les seves peces estan fetes amb teixits orgànics de cotó i materials reciclats i estan fabricades a Espanya i Portugal.
La nova 'flagship' a Barcelona es va inaugurar fa uns dies i va comptar amb algunes cares conegudes com la de Rigoberta Bandini, que va penjar algunes fotografies de l'esdeveniment al seu compte d'Instagram. Aquest és el segon espai de Bobo Choses a Barcelona després que el 2018 inaugurés la seva primera botiga física al Born.