[title]
A banda de ser una de les zones més emblemàtiques de la ciutat, passeig de Gràcia s'ha convertit en els darrers anys en un dels eixos comercials més luxosos del món, i ara l'oferta creix amb la inauguració d'un nou espai per als amants de la joieria d'alta gamma.
Panerai, la famosa firma italiana de rellotges de luxe, ha obert la seva primera botiga de la ciutat al número 104 del passeig de Gràcia. El nou espai té 48 m² i el seu disseny és una reinterpretació de l'estil italià dels rellotges de la marca i la tècnica de rellotgeria suïssa. Els colors marrons i blaus són els protagonistes de l'espai, on hi ha exposats alguns dels rellotges al voltant d'una àrea on els clients poden seure per escollir, amb l'ajuda dels venedors, el model que s'enduran cap a casa.
Si entreu a donar un cop d'ull als seus models, us avisem que aneu amb la butxaca ben plena perquè hi ha models que arriben als 108.000 euros, com és el cas de l'edició exclusiva del Submersible Elux LAB-ID. Si busqueu algun més assequible -per dir-ho d'alguna manera- n'hi ha d'altres per 15.500 euros, com el Luminor Dieci Giorni GMT, i per 18.400 euros, com Submersible Luna Rossa Carbotech™, l'oficial de l'equip de la Copa Amèrica.
L'arribada per la Copa Amèrica
L'obertura de la botiga a Barcelona, però, no ha estat casualitat. Panerai és una de les firmes patrocinadores de l'equip de vela Luna Rossa Prada Pirelli, que competeix a la 37a edició de Copa Amèrica que va donar el tret de sortida fa uns dies i se celebrarà a Barcelona fins al mes d'octubre. "Aquesta obertura coincideix amb les regates de la 37a America's Cup, una gran ocasió per celebrar la nostra associació amb l'equip de vela Lluna Rossa Prada Pirelli i reafirmar el nostre compromís amb el mercat espanyol", explica Pontroué.
La mateixa firma va anunciar la col·laboració a través de les seves xarxes socials –on té més d'un milió de seguidors a Instagram– una aliança que es va materialitzar en una col·lecció de només 300 d'un rellotge exclusiu que, entre altres característiques, té una reserva d'energia de tres dies i està dissenyat per resistir a qualsevol aventura esportiva. A més, unes setmanes després, Panerai va anunciar la posada a la venda de 37 peces d'un rellotge exclusiu que només es va poder comprar durant 24 hores el passat 5 de setembre.