[title]
Si heu entrat a Instagram en els darrers mesos potser us sonen frases com 'Pretty girls like trap music' (a les noies guapes els agrada la música trap), 'another day in paradise' (un altre dia al paradís) o 'future milf' (MILF són les sigles de 'mother i'd like to fuck': la traducció la podeu buscar vosaltres mateixos!). Aquestes són algunes de les 'statement sentences' (frases virals) que la marca Nude Project ha estampat a samarretes i dessuadores i que es van fer virals des del seu naixement el 2018. Després de l'èxit amb les obertures de les botigues físiques de Madrid, València i Barcelona, Nude Project s'estableix a Barcelona amb una botiga efímera a la Roca Village que estarà oberta al públic fins al setembre.
Amb la primera botiga física que van obrir a Madrid, van establir un estil que encara mantenen en totes les seves obertures, on el minimalisme i l'estètica urbana tenen tot el protagonisme. En aquesta ocasió, un dels trets distintius de l'espai és la pintura del sostre, fent al·lusió a l'estil renaixentista amb l'eslògan de la marca 'By artists, for artists' (d'artistes per artistes) al centre de l'obra. La marca té una identitat molt cuidada; els colors, la distribució i, fins i tot, la música està pensada per crear una experiència immersiva dins de l'univers Nude Project.
La marca creada per Bruno Casanovas i Álex Benlloch ha captivat la Generació Z des del primer dia del seu llançament, on van aconseguir 60.000 seguidors en una sola nit, una xifra que no ha parat de créixer, arribant a gairebé 700.000 només a Instagram. Nude Project també ha captivat a artistes internacionals com Drake, Bad Gyal i Nicki Nicole, inclús alguns com Rauw Alejandro han col·laborat amb ells creant la seva pròpia col·lecció. Nude Project es va posicionar com la marca amb el creixement més ràpid del país i, tot i que de moment només tenen botigues físiques a Espanya, han confessat que el seu objectiu és arribar a tenir presència a escala internacional.