Notícies

Aquesta popular beguda refrescant deixarà de comercialitzar-se a Espanya a finals d’any

Coca-Cola ja ha anunciat que ha posat a la venda una marca que substituirà el te gelat amb llimona

Laia Jordà Sánchez
Redactora
beguda Nestea
Foto: Shutterstock
Publicitat

Si aneu a comprar al supermercat a partir de l'1 de gener de 2025 i aneu a la secció de begudes, segurament trobeu a faltar una. Malgrat el creixement del 6,3% que ha patit en els darrers anys, Nestea s'acomiada dels seus consumidors espanyols per sempre. La coneguda marca de te amb llimona es va començar a comercialitzar a diferents punts de l'Estat l'any 1993 i ara, Coca-Cola i Nestlé S.A. posaran punt final al seu acord comercial, que feia arribar Nestea a tots els supermercats del país.

El director de Coca-Cola Iberia, Carlos Martín, ha explicat que el contracte entre ambdues empreses finalitzarà el pròxim 31 de desembre, el que farà que comencem el nou any sense Nestea a les estanteries dels establiments d'alimentació de l'Estat. Per tant, el te fred amb llimona desapareixerà? Doncs no ben bé. Coca-Cola ha anunciat que, malgrat que Nestea sí que s'acomiadarà per sempre d'Espanya, ja tenen una marca que li farà el relleu: Fuze Tea. La nova beguda ofereix una varietat de sabors similars a la que oferia Nestea, entre els quals es troba el clàssic té amb llimona, així com d'altres com mango-pinya, préssec, te verd-maracujà i opcions amb menys sucre.

Malgrat que Fuze Tea és una novetat per a nosaltres, la marca ja es troba a uns 90 països i es va començar a comercialitzar el mes de setembre a alguns punts de l'Estat. Tot i que encara no és gaire popular, l'empresa assegura que els consumidors gairebé no notaran la diferència i que tindrà "l'ampolla de sempre i el gust de sempre", unes afirmacions que encara no han convençut els consumidors de la beguda, que han comunicat el seu descontentament a les xarxes socials amb queixes sobre la inesperada desaparició de Nestea. Com és habitual en situacions de controvèrsia, entre totes les queixes també hi ha centenars de mems, i nosaltres hem recopilat alguns dels que més ens han fet riure.

Les galetes Oreo, també desapareixen?

El Nestea no és l'únic producte que s'acomiada dels seus consumidors arreu de l'Estat. Fa uns dies, algunes ciutats van despertar amb cartells gegants on es podia llegir "Adiós, España. Nos parte el corazón, pero tu Oreo de siempre se despide" al costat d'una fotografia gegant de l'emblemàtica galeta Oreo. Barcelona no en va ser una excepció i també es va omplir de cartells on es podia llegir "Adiós, Barcelona", un avís que no va passar desapercebut i que es fa fer viral a les xarxes socials. Unes hores després, la mateixa marca va penjar al seu perfil d'Instagram un recull de fotografies dels cartells arreu de l'Estat acompanyades d'un curt peu de foto: "nos parte el corazón...".

Ver esta publicación en Instagram

Una publicación compartida de Oreo (@oreo_es)

Milers d'usuaris van omplir el perfil d'Oreo de missatges com "si marxeu d'Espanya, farem una denúncia col·lectiva", tot i que d'altres asseguren que es tracta d'una campanya de màrqueting per anunciar un nou sabor. Algunes cares conegudes com Xuso Jones, Brays Efe i Jorge Cremades van fer-se eco de la notícia a través dels seus perfils d'Instagram i la marca encara no s'ha tornat a pronunciar, uns fets que han fet que els consumidors d'aquestes galetes encara no hagin perdut l'esperança.

NO T'HO PERDIS: Coses per fer a l'octubre a Barcelona

Vols estar al dia de tot el que es mou a la ciutat? Inscriu-te a la nostra newsletter i tindràs tota la info i els plans que t'agraden per gaudir de Barcelona

Més de benestar

    Últimes notícies

      Publicitat