[title]
Els músics són els artistes amb més tendència a fer incursions en el món de la moda i crear marques pròpies. Aquest és el cas de Bad Gyal, un dels valors a l'alça del panorama musical internacional, que ha publicat algunes de les cançons més sonades de la música urbana actual com a 'Fiebre' i 'Alocao'. Ara, l'artista porta tot la seva desimboltura i estètica a Bershka amb una col·laboració que reflecteix gran part del seu armari.
La unió amb Bershka consolida l'imparable salt de Bad Gyal cap al 'mainstream'. La cantant de Vilassar de Mar ha presentat una col·lecció amb vocació d'icònica, com és ella: roba per dona sexi, atrevida i juvenil, plena de peces com biquinis, 'microshorts' i vestits minúsculs entre altres, totes en consonància amb l'estètica de la cantant.
L'estrella de reggaeton i dancehall destaca, a més de per les seves cançons, per un estil propi amb el qual arrasa dins i fora de l'escenari i que ha marcat a tota una generació. Aquesta col·lecció recull aquesta personalitat a través de peces inspirades a les tendències dels anys 90 i 2000 que tant vesteix l'artista. Aquesta col·lecció de Bershka té com a protagonistes tons com el blau celeste i el rosa xiclet, colors que triomfen en l''streetwear'.
La novetat, però, ha arribat amb polèmica: és una col·lecció que ha tingut cert rebombori a les xarxes socials a causa del seu tallatge, ja que està pensat per a dones molt primes. El que està clar és que l'èxit està assegurat, ja que al magnetisme de la cantant se li suma que les 28 peces dissenyades per Bad Gyal no han entrat al mercat a preus excessivament alts.
NO T'HO PERDIS: El mercat de roba vintage per quilo més gran d'Europa, de nou a Barcelona
Llegeix el número de juny de Time Out Barcelona, amb entrevistes, reportatges i les millors recomanacions d'oci i cultura de la ciutat.