[title]
"Vine a Barcelona. Ara és el moment". Aquest és l'eslògan de la Barcelona Opportunity Week, iniciativa presentada per l'Ajuntament de Barcelona per pal·liar els efectes negatius ocasionats per la cancel·lació del Mobile World Congress (MWC).
Del 21 de febrer a l'1 de març s'oferiran importants descomptes i avantatges en hotels, apartaments turístics, restaurants, transports i, fins i tot, museus i equipaments culturals, que oferiran 2x1. L'oferta s'adreça a públic estatal i europeu, però també la podran gaudir els habitants de Barcelona.
Tota l'oferta serà consultable a través del web www.visitbarcelona.com/barcelonaweek a partir del primer dia de la campanya, el divendres vinent, 21 de febrer. Fins al moment, s'hi han afegit 150 establiments i operadors de la ciutat però està previst que la xifra augmenti.
Pel que fa als diferents sectors que operen, aquest és un resum del més destacat:
- 2x1 en oferta cultural: hi participen equipaments com Casa Batlló, Recinte de Sant Pau, CaixaForum, Casa de Les Punxes, Casa Vicens, Fundació Tàpies, el MNAC, el MACBA, Palau de la Música i la Bibloteca Arús.
- Transport: Renfe i la xarxa de ciutats amb AVE oferiran descomptes d'un 35% en trajectes amb destinació Barcelona.
- Allotjament: descomptes lineals a totes les reserves fetes directament a l'hotel, menús a preu tancat, jornades de portes obertes. A més, els apartaments turístics tindran un 20% de descompte.
- Restaurants: menús especials tota la setmana.
- Comerços: s'oferiran descomptes d'un 20% a la pàgina, sempre en constant actualització. La Boqueria mantindrà el seu Brunch previst pel 23 de febrer i el Mercat de la Concepció oferirà un tast de productes divendres 28 i dissabte 29 de febrer a partir de les 12 h.
Així que ja sabeu, si voleu gaudir de la Barcelona Opportunity Week i ajudar a pal·liar els efectes negatius de la cancel·lació del MWC visiteu a partir de divendres 21 el web www.visitbarcelona.com/barcelonaweek.