[title]
Primark fa l'enèsima demostració d'amor a Barcelona, aquest cop en forma d'ampliació d'una de les primeres botigues que va obrir al centre comercial Diagonal Mar. La marca, que al passat mes d'agost ja va ser notícia perquè es va reubicar en un nou local en el pis superior del centre, ara anuncia la seva intenció d'augmentar la superfície de botiga en dues plantes. La reforma, encara sense data d'inici, suposarà passar de 2.500 m² a 4.500 m² gràcies a la suma d'una nova planta que tindrà accés directe pel carrer. Els responsables de Diagonal Mar saben que la cadena irlandesa és un dels grans atractius i imants del centre comercial i que gran part de l'èxit total del centre passa per la viabilitat d'aquesta.
L'ampliació de la botiga arriba el mateix any que Diagonal Mar celebra els 20 anys de la seva obertura i suposarà la culminació d'anys de reformes que han suposat la reducció d'espai d'oci - bàsicament cinemes - i ampliació de comerç. La marca francesa Decathlon també es reubica en el mateix centre comercial i es posa en el subterrani, lloc on va estar el primer Primark, en una macrobotiga de 3.000 m². Diagonal Mar no ha concretat dates d'obertura de l'ampliació, però preveu fer-ho abans d'acabar l'any.
L'aposta de Primark per la ciutat es va demostrar el juny passat amb l'obertura de la segona 'flagship' més gran d'Espanya a la Rambla de Catalunya amb més de 6.000 m². Grans superfícies que s'han vist especialment afectades per les restriccions i que ara mateix es troben tancades perquè superen de llarg els 400 m². Altres botigues han anunciat, tot i la crisi, l'obertura de macrobotigues als principals carrers comercials de la ciutat, un dels més recents va ser l'americana GAP.