[title]
Després de la crisi sanitària moltes ciutats han quedat una mica apagades i encara s’estan adaptant a aquesta dura situació. Per aquest motiu Moritz i Macaco s’han unit per tornar la llum a la seva ciutat: Barcelona. El cantant ha compost 'Barcelona torna', un tema que busca animar a tots els barcelonins a recuperar els moments perduts durant la pandèmia.
'Barcelona torna' és el nom de la nova campanya publicitària de Moritz, la primera cervesa feta a la capital. La cançó fa un homenatge a la ciutat comtal donant protagonisme a diferents icones de la ciutat. També té en compte les altres capitals de província, on també hi té molta presència. "Barcelona té poder, Barcelona torna més forta", és l'eslògan d'un anunci que compta amb videoclip i una tornada molt enganxosa. Serà la cançó d'aquest estiu?
En la campanya també hi ha participat l’artista Javier Mariscal, dissenyador de la colorista gràfica, que ha aconseguit crear una imatge fresca, urbana i estiuenca. El dissenyador també ha format part de campanya del Born: 'Mengem-nos el Born', on molts locals de la zona conviden a la primera consumició. Bernat Saumell i PlayGround Comunicación, juntament amb la productora Nebraska, han dirigit el videoclip de la campanya en el que podem veure a Macaco recorrent tota la ciutat.
La iniciativa, a més de donar un missatge d’ànim als barcelonins, també vol contribuir en la crisi de la Covid-19, i és per això que Moritz donarà tots els ingressos que obtingui de la campanya a iniciatives que ajudin a col·lectius afectats per la crisi sanitària.