Notícies

Com aconseguir un dels més de 3.500 cafès gratis que es reparteixen a cafeteries de Barcelona

Oatly, la marca de begudes vegetals, ha impulsat la iniciativa que repartirà 150 cafès diaris de franc durant cinc dies

Laia Jordà Sánchez
Redactora
Café de especialidad
Foto: Shutterstock
Publicitat

És cert que gairebé a tot arreu fan cafè, però si sou igual de fanàtics d'aquesta beguda com nosaltres, sabeu que trobar-ne un que valgui la pena no és una tasca fàcil. A Barcelona tenim cafeteries fantàstiques on tastar un bon cafè i ara, algunes l'oferiran gratis. Oatly, l'empresa pionera de begudes de civada, ha donat el tret de sortida a la campanya 'F*ck Oatly' aquest dimarts 11 fins al 15 de juny, una iniciativa que repartirà més de 3.500 cafès gratis a algunes cafeteries de Barcelona i Madrid. Segons el que ha anunciat la marca, la campanya oferirà uns 150 cafès al dia perquè tothom pugui tastar els productes creats a base de civada de la firma.

Quines cafeteries participaran en la iniciativa? Aquest dimarts 11 de juny us podreu apropar a la cafeteria Juice Dudes/Meridiana, Avinguda Meridiana, 1, per aconseguir un cafè de franc; el dimecres 12 a Noah's Coffee, al carrer de Bailèn, 14, i a Warung Café, al carrer de Sardenya, 116; el dijous 13 a Brew Coffee Urquinaona, al carrer d'Ausiàs Marc, 4, i al Brew Coffee del carrer de Roger de Flor, 102; el 14 de juny al Pipol Coffee, al carrer de Sant Pere Més Alt, 78, i als SandwiChez de passeig de St. Joan, 34 i el carrer de Casp, 31; i l'últim dia, el dissabte 15 de juny, als SandwiChez del carrer de Rocafort, 112, i el de Gran Via de les Corts Catalanes, 403, i al D·Origen Coffee Roasters del carrer de Casp, 48.

cafè Oatly
Foto: Instagram / @oatly

La campanya 'F*ck Oatly', no només apropa els seus productes als consumidors, sinó que ho fa amb humor. Tota la iniciativa gira al voltant de les polèmiques passades de la marca, com la del 2019, quan Oatly va llençar la iniciativa 'It's like milk but made for humans' (és com llet, però feta per a humans), que va acabar amb una disputa legal amb la Federació Nacional d'Indústries Làcties. Després d'anys als jutjats, finalment la sentència es va publicar el 2023 i va ser favorable a la marca de begudes, tot i que encara està pendent de resolució al Tribunal Suprem de Justícia. A més de regalar cafès, la campanya també ha creat una plataforma en línia on els clients i 'haters' de la marca poden comentar qualsevol aspecte relacionat amb la firma.

Una marca que agrada als famosos

Des que va néixer fa 25 anys a Malmö, Suïssa, Oatly s'ha convertit en la marca de referència de begudes de civada i vegetals arreu del món. Tots els seus productes estan creats a partir de la civada, un aliment que s'ha demostrat que té diversos beneficis per a la salut humana. A més de la beguda de civada, el seu catàleg inclou altres articles com diferents tipus de llet, gelats, iogurts i cremes per a cuinar, entre d'altres que estan disponibles a 20 països arreu del món, inclosa Espanya. La marca no només ha captivat als clients anònims, sinó que també ha cridat l'atenció d'algunes de les 'celebrities' més conegudes del món com Oprah Winfrey, Jay-Z i Natalie Portman, que es van convertir en inversors de la marca l'any 2020.

NO T'HO PERDIS: Les millors cafeteries de Barcelona

Vols estar al dia de tot el que es mou a la ciutat? Inscriu-te a la nostra newsletter i tindràs tota la info i els plans que t'agraden per gaudir de Barcelona

Més de Love Local

    Últimes notícies

      Publicitat