[title]
Parlem de marques que naixen i creixen, i també de marques que decideixen aturar-se. Després de quatre anys i mig, Costalamel posa punt final a un projecte que s'ha materialitzat en roba bàsica i urbana, films de moda, campanyes satíriques i altres iniciatives artístico-poètiques.
La darrera acció? 'Zero fucks given', literal. Costalamel convida els seus amics d'instagram a desseguir-los per posar el comptador a zero en un marge de 15 dies. Si ho aconsegueixen, la marca s'ha compromès a regalar l'estoc de roba disponible. "L'objectiu no és arribar a zero si no aprofitar que tenim un altaveu per dir coses", reflexiona Ernest Costafreda, ànima del projecte. "Vivim en una bombolla, es tracta d'aconseguir el màxim de seguidors i estem educant els joves en aquest sistema pervers. Costalamel serà el que sigui amb tants o menys seguidors".
No és la seva primera acció reivindicativa: van recollir fins a 400 mitjons bruts i els va enviar a Donald Trump i també van dissenyar una dessuadora crítica amb les xarxes socials i la cultura del like ('Buy flowers, not followers'). Ara les dificultats econòmiques i els nous projectes professionals de l'equip els han dut a tancar. Tant si la seva darrera campanya funciona com si no (en aquest cas vendran estocs molt bé de preu), s'acomiadaran d'amics i seguidors en persona el 17 de febrer amb una 'final sale' (Llull 66 2on 3a).