[title]
Dabiz Muñoz es va patejar mig món per decidir quin menjar de carrer era StreetXO i quin no ho era. I ara acaba de decidir quina peça de brioixeria industrial mereix portar la declinació XO, la marca de la casa. Associada amb el xef tri guardonat, Bimbo llança Donuts® XO, una edició limitada dels incombustibles 'doughnuts' de la casa.
Bimbo no ha volgut revelar el sabor o els ingredients, però el grup d'alimentació avança que "la nova varietat disposa en la nova recepta amb textures i sabors d'allò més originals i inesperats. Una combinació que aconsegueix provocar una explosió de sabors en el paladar i que li farà esclatar el cap a tot aquell que la tasti!".
I Muñoz ho corrobora (malgrat que segueix amb el cap damunt de les espatlles). En la presentació del nou producte, ha anunciat que "un dels aspectes dels quals més gaudeixo del meu ofici és el procés de creació, per la qual cosa he gaudit especialment amb aquest desafiament que em va proposar Donuts®️ per desenvolupar aquesta varietat XO de la rosquilla", assegura Muñoz. La rosquilla, blanca i clapejada de negre, té pinta d'alguna cosa sortida de '101 dàlmates'.
Per cert, el sagaç lector haurà observat que cada vegada que ha llegit Donuts ®, la marca anava amb el copyright ben gran. No és fútil. L'any 2008 vaig escriure el nom de la deliciosa rosquilla sense la marca registrada. I vaig rebre una atenta carta que em comminava a no usar la marca en va. Vaig repetir la transgressió l'any 2018 –sense voler–, i em va arribar el subsegüent toc d'atenció sota la forma d'un amable, però ferm mail. És a dir que... Preneu nota!