Notícies

Deleito regala hamburgueses a tots els estudiants d'aquesta biblioteca de Barcelona

La iniciativa vol motivar aquells que preparen els últims exàmens de selectivitat i s'inclou dins la campanya 'Generació de vidre'

Laia Jordà Sánchez
Redactora
Hamburguesa Deleito
Foto: Instagram / @quierodeleito
Publicitat

Sabem que estudiar per la selectivitat i els exàmens i les entregues finals mentre que el bon temps i l'estiu ja són aquí no és una tasca fàcil. Milers d'estudiants es reuneixen a les biblioteques de Catalunya per donar l'última empenta abans de les vacances i, si sou dels que ho feu a les biblioteques de Barcelona, avui esteu de sort. Aquest dimecres 5 de juny, la viral cadena d'hamburgueses Deleito, regalarà 100 hamburgueses als estudiants de la biblioteca Joan Maragall, a Sarrià-Sant Gervasi, a partir de les 18 h. L'empresa vol motivar tothom que està fent l'últim repàs per afrontar els exàmens de selectivitat, així com els que estudiïn per a altres proves.

Aquest, però, no serà el primer cop que Deleito es cola en una biblioteca barcelonina per motivar els joves amb els seus coneguts productes. Fa unes setmanes, la cadena va penjar al seu perfil d'Instagram un vídeo on una de les seves treballadores passejava pels passadissos d'una biblioteca mentre repartia hamburgueses i croquetes de Deleito amb una armilla on posava 'staff motivador', una iniciativa que va tenir una gran repercussió a xarxes.

La iniciativa forma part de la campanya 'Generació de vidre', que vol desmentir el mite que la generació Z no treballa per aconseguir els seus objectius amb una actitud conformista. Per fer-ho, la marca ha reunit diferents influenciadors catalans com Àlex Tous, Berta Aroca i Cèlia Espanya, i artistes com Maria Hein, en un vídeo que han penjat al perfil d'Instagram de la Cadena.

En català i amb contundència, els protagonistes asseguren que "malgrat que diuen que no tolerem la frustració, el rebuig ni la crítica, que ens deprimim si les coses no surten com esperem (...) ens etiqueten de maleducats (...) poc es parla de la nostra creativitat, tolerància i sensibilitat (...) ens expressem amb claredat". El vídeo acaba amb un clar "ens diuen la generació de vidre, però som molt més que això", acompanyat d'un text al peu de foto on dona ànims als estudiants en època d'exàmens finals.

Una de les hamburgueses preferides de la generació Z

La cadena fundada per l'exconcursant de MasterChef, Alberto Gras, ha aconseguit posicionar-se com una de les més virals a les xarxes socials i una de les preferides de la generació Z, no només pels seus productes, sinó per les seves sonades col·laboracions i iniciatives. L'artista Nicki Nicole, el grup The Tyets, la motorista Rocío Bultó i influenciadors com Sara Gim i Carla di Pinto han estat algunes de les personalitats que han col·laborat amb la firma, així com altres marques d'alimentació com Heura.

Els reptes i els vídeos creatius també formen part de la imatge de la cadena. Fer una broma al museu de cera, repartir hamburgueses pel carrer i publicar fotografies falses de Brad Pitt i Mr Bean menjant-se una de les seves hamburgueses són algunes de les iniciatives a les quals Deleito té acostumats als seus més de 25.000 seguidors a Instagram.

NO T'HO PERDIS: Les millors hamburgueses de Barcelona

Vols estar al dia de tot el que es mou a la ciutat? Inscriu-te a la nostra newsletter i tindràs tota la info i els plans que t'agraden per gaudir de Barcelona

Més de menjars icònics

    Últimes notícies

      Publicitat