[title]
No és cap secret que Barcelona és una de les ciutats preferides de Dua Lipa. La cantant ha escollit les piscines de Montjuïc com a les protagonistes del videoclip de la seva nova cançó 'Illusion', que s'estrenarà el pròxim 11 d'abril. En la seva visita 'express' a Barcelona, l'artista va gaudir de la gastronomia de la ciutat al restaurant Gresca, un establiment que s'ha convertit en una parada habitual de Dua Lipa quan trepitja Barcelona. Ara, unes setmanes després de la seva darrera visita, l'artista torna a la ciutat, aquest cop per oferir un concert privat i, qui sap, si també per tornar al Gresca.
La cantant de 'Houdini' oferirà un concert al Palau Sant Jordi al costat del grup The Killers per als 14.000 congressistes de McDonald's aquest dijous 11 d'abril. El concert forma part dels esdeveniments que ha organitzat la multinacional per als milers de treballadors d'arreu del món que estan citats a la convenció Worldwide'24, que se celebra a la Fira de Barcelona de l'Hospitalet. L'esdeveniment celebra aquest any la seva 30a edició, però és el primer cop de la seva història que se celebra a Barcelona i el primer cop en 82 anys que es fa fora dels Estats Units.
El concert serà un esdeveniment privat i, tot i que els fans de Dua Lipa s'hauran d'esperar que l'artista anunciï una nova gira, els de The Killers tenen més sort. Bé, els que han pogut aconseguir entrades pel concert que els de Las Vegas ofereixen el dia abans a la sala Razzmatazz (ja amb totes les localitats exhaurides), una actuació que donarà el tret de sortida a la seva gira per diversos estadis i festivals europeus.
Una convenció envoltada de polèmica
La convenció de McDonald's arriba envoltada de polèmica i en mig del 'boicot' que pateix la multinacional des que va anunciar que oferia menjar gratis dels seus restaurants a tots els militars de l'exèrcit israelià. La iniciativa ha causat importants pèrdues econòmiques a l'empresa, que ha decidit comprar els seus establiments a Israel.
Diversos activistes s'han mostrat contraris a la celebració del congrés i artistes com Antoni Miralda ha posat en marxa una campanya per criticar el model d'alimentació que promou la multinacional. Miralda ha repartit una mena de 'flyers' amb la forma de les emblemàtiques patates fregides de McDonald's amb el cartó vermell. Cada patata es pot arrencar i conté un missatge de crítica a l'empresa com "3 tones de residus al minut" i "els menjars gratuïts a l'exèrcit d'Israel, autor del genocidi palestí, divideixen les seves franquícies".