Notícies

El 112, l'únic telèfon per comunicar emergències a Barcelona a partir d'ara

L'objectiu és modernitzar el servei d'atenció al client i facilitar les comunicacions amb la ciutadania

Escrit per
Helena Morena
Publicitat

Fins ara es podia trucar de manera independent als bombers, la guàrdia urbana i les ambulàncies. Tanmateix, l'Ajuntament de Barcelona ha decidit modificar el servei d'emergències per integrar tots els departaments en un mateix número, el 112. A partir de finals de gener, per qualsevol incidència o emergència –sigui el motiu que sigui– s'haurà de trucar directament al 112. Un cop això, se sol·licitaran i tramitaran els serveis o equipaments necessaris en cada cas. 

Des del consistori es creu que aquesta novetat ajudarà a modernitzar el servei d'atenció al client i agilitzar així les relacions amb la ciutadania. L'Ajuntament també recorda que aquest telèfon només s'ha d'utilitzar en cas d'extrema necessitat. 

NO T'HO PERDIS: Què es pot fer i què no a partir del 7 de gener a Catalunya?

Llegeix l'especial gastronòmic de Time Out, amb els millors bars i restaurants de Barcelona que has de tastar aquest 2021

Últimes notícies

    Publicitat