[title]
Si sou fanàtics de la moda i els mercats multimarca, és molt probable que hi hàgiu anat algun cop. REC.0, el festival de 'pop-ups' de referència de Catalunya, celebra aquest 2023 la seva 25a edició amb un mercat amb 100 marques de tots els estils. Si us apropeu, trobareu milers d'articles diferents en aquest esdeveniment que se celebrarà a Igualada, del 8 a l'11 de novembre. La capital de l'Anoia es convertirà durant tres dies en un circuit urbà de moda, amb dissenyadors emergents, marques reconegudes i independents i productes de quilòmetre 0.
Al Rec.0, les grans marques com Converse, Nike i Puma conviuen amb altres més alternatives com Miriam Ponsa, Who, Weekend i Visual Poetry Barcelona, entre d'altres. A més, també hi haurà roba d'esquí de la mà d'establiments com Spider, Rossignol i Peak Performance i opcions per als més petits com les de la firma infantil Peak Active. La moda sostenible també agafarà un paper protagonista en aquesta edició que aposta per projectes basats en l'economia circular i la producció responsable com el d'Alsedà, Boira i Downunder.
El Rec.0 no és només un festival de moda, sinó que també va acompanyat de més d'una vintena d'activitats gratuïtes i una diversa oferta de menjar de carrer que el converteix en un esdeveniment de moda, cultura i gastronomia. L'edició d'aquest any gira al voltant de l'eslògan 'Viu al Rec', que convida a apostar pel futur del barri del Rec i exigeix un nou pla urbanístic que l'ompli de vida durant tot l'any. Un dels principals propòsits de la creació del festival, que va néixer l'any 2009, va ser precisament donar a conèixer aquesta àrea d'Igualada, un enorme espai urbà únic –i poc conegut– que va ser declarat Patrimoni Industrial de Catalunya. L'espai també és considerat com el conjunt arquitectònic adober en actiu més important d'Europa.