[title]
Rosalia, Miley Cyrus, Bella Hadid i Nicki Minaj són algunes de les celebritats que han quedat captivades per aquests anells de plàstic 'made in Barcelona'. Amb 25 anys, l'Adriana Manso va crear des de l'habitació de casa seva 'La Manso' una marca de joies de plàstic que, quatre anys més tard, s'ha convertit en una de les més conegudes del món en el seu sector. Fins fa uns mesos, la barcelonina només venia les seves peces a través de la pàgina web de la firma, però això va canviar amb la inauguració de la primera botiga física de La Manso del món, al número 20 del carrer d'Enric Granados. Tots els anells, cinturons i complements de la marca acostumen a anar des dels 70 fins als 390 euros, però ara, per celebrar el seu cinquè aniversari, els podreu aconseguir a un preu molt més reduït.
Des d'aquest dimecres 13 de març fins al pròxim diumenge 17, la firma posarà a la venda productes de totes les col·leccions que la firma ha llençat al llarg dels seus cinc anys d'història a partir de 10 euros. La 'Sample Sale' estarà oberta a tothom al taller de La Manso a la plaça Reial, al passatge Mandoz número 6 principal 3, del 13 al 15 de març de 15 a 20 h, i el dissabte i diumenge d'11 a 20 h. Cada dia hi haurà nous productes que es reposaran i al llarg del cap de setmana, de 16 a 20 h a més de donar un cop d'ull als anells, tots els assistents podran gaudir d'una xocolata amb xurros. Tot i que l'accés és gratis, és necessari reservar prèviament a través de la pàgina web, on haureu d'escollir la franja horària que preferiu per evitar aglomeracions.
Malgrat que aquest no és el primer cop que la firma barcelonina posa a la venda algunes de les seves peces a preus molt reduïts, sí que és la primera vegada que comptarà amb articles de totes les col·leccions de la seva història, inclosa la que va fer amb Jean Paul Gaultier, una de les marques més rellevants del món i que va arribar a protagonitzar editorials d'algunes de les revistes de moda més importats del sector.
Un abans i un després dins el món de la joieria
En un moment en què el minimalisme era el protagonista, l'Adriana va escollir utilitzar el plàstic per començar a dissenyar anells a l'habitació del seu pis a Barcelona. Aquest era un material que no estava associat a la joieria, un buit que va aprofitar per dur el lema 'life in plastic is fantastic' (la vida en plàstic és fantàstica) a les altes esferes de la moda. "Vaig començar amb els anells perquè m'ajudava a canalitzar la meva ansietat", explica l'Adriana, un projecte que ja ha fet la volta al món.
Tots els seus productes estan fets a mà al seu taller de plaça Reial on un equip format íntegrament per dones donen forma als anells de colors extravagants i pedres metàl·liques (els més característics de la marca), a altres en forma de flors de tota mena i als cinturons fets amb plàstic que simulen vidres trencats, entre d'altres. La tecnologia de disseny 3D també juga un paper molt rellevant al procés de creació de cadascuna de les peces, un disseny que també es fa dins el taller i que també es pot veure a l'estètica de la botiga física de Barcelona.