[title]
El renovat Museu de Cera de Barcelona ja és una realitat i ha reobert les portes amb una transformació pràcticament total del seu contingut. 120 figures noves (75% del total) que s'acompanyen de tecnologia, audiovisuals i ambientacions immersives. Un recorregut que comença amb Barcelona, la ciutat amb la que vol tornar a reconnectar, i continua amb un relat que amb l'ajuda de la tecnologia i la qualitat escenogràfica aconsegueix adaptar-se als nous temps.
Un espai immersiu i renovat
Els protagonistes segueixen sent les 120 figures que habiten l'antiga seu del Banc de Barcelona, transformat des de fa 50 anys en el Museu de Cera, però amb espais reinventats i molt més immersius. una de les novetats més sorprenents és l'ascensor virtual que t'eleva 120 metres per oferir una panoràmica 360º de la ciutat. En total hi ha 28 sales diferents, des d'una cambra cuirassada i atracada pels protagonistes de La Casa de Papel fins a una dedicada a la cultura popular catalana, passant per un escenari de Joc Trons.
Una galàxia d'estrelles
Entre els inquilins del renovat museu hi podreu trobar des de la cantant catalana Rosalía fins als actors nord-americans Brad Pitt o Leonardo DiCaprio, passant per icones de la música com David Bowie o Michael Jackson. Protagonistes històrics (Lluís Companys, Teresa de Calcuta) i de ficció (Jon Snow, Jack Sparrow), d'avui (Merkel) o d'ahir (Antoni Gaudí), omplen aquesta constel·lació d'estrelles més o menys encertades.
Durant el recorregut, descobriràs noves sales, cadascuna d'elles amb una temàtica determinada: des del Barça de Samitier fins el de Messi, un espai dedicat a les tradicions catalanes com els castellers i, fins i tot, una sala que recorda la magnífica gastronomia de Catalunya, abanderada pels germans Roca i Carme Ruscalleda.
Aquest projecte ha estat impulsat per la gestora d'espais culturals 'Advanced Leisure Services' (ALS), a la qual s'han sumat alguns socis com l'expresident d'Endemol, Toni Cruz. "El museu neix d'un clar compromís amb la ciutat i amb l'espai que l'envolta i pretén ajudar a recuperar la Rambla com un espai d'oci i cultura familiar per a la població de Barcelona", diu Ángel Díaz, director del negoci i del projecte. Renovar-se per reconnectar seria l'objectiu amb el que un grup d'inversors han confiat perquè torni a ser una icona de la Rambla i un atractiu per turistes i barcelonins.