[title]
Úrsula Corberó, Bad Gyal, Aitana, Tini i Nathy Peluso són algunes de les cares conegudes que han lluït els biquinis de Goi durant les seves vacances. La marca de roba de la influencer i model Jessica Goicoechea triomfa entre les celebritats i tot i que tenen productes de tota mena com vestits, conjunts i accessoris, els seus productes estrella són els biquinis i banyadors. Ara, podreu aconseguir alguns models exclusius que mai han sortit a la venda a partir de 5 euros a la 'sample sale' que organitzarà la firma el pròxim 27 de març a la seva botiga de Gràcia, al número 17 del carrer de Ramón y Cajal de 12 a 18 h.
Goi posarà a la venda peces exclusives que mai van arribar a ser produïdes, articles que es van utilitzar a sessions de fotos i d'altres que no van superar el control de qualitat de la firma. Per aquesta raó, la marca ja ha avisat que algunes de les peces podran tenir algun tipus d'imperfecció i els preus aniran dels 5 als 40 euros. Tot i que encara no sabem quins productes hi haurà disponibles, la firma ha compartit algunes fotografies al seu compte d'Instagram on podem confirmar que estaran a la venda alguns dels seus atrevits biquinis. Segons ha confirmat la marca barcelonina, l'objectiu de la iniciativa és minimitzar el residu de teixits i peces i donar-les una segona oportunitat a un preu més baix per i fomentar el consum responsable.
Jessica Goicoechea va començar a les xarxes socials com el seu 'hobby' i actualment ja acumula gairebé dos milions de seguidors només al seu compte d'Instagram. A més de treballar amb marques com Jean Paul Gaultier i Ze Garcia i assistir a algunes de les desfilades més importants del món com la de Fendi, la barcelonina va crear la seva pròpia marca de roba i cosmètica l'any 2019. Des del naixement, les peces de Goi es caracteritzen per tenir una estètica sensual i atrevida, un reflex de l'estil de la influenciadora: "Goi és una marca per trencar tabús i regles, empoderar-se, sentir-se bé amb un mateix i arriscar", va confessar Goicoechea en una entrevista a la revista Neo2 Magazine.
Una botiga innovadora a la Vila de Gràcia
Des de fa uns anys, Goi va obrir una botiga que funciona com una mena de 'showroom' a plena Vila de Gràcia on el rosa és el principal protagonista, a part de les peces de roba. El color característic de Barbie està per tot arreu: sofàs, coixins, terres, sostres parets, i fins i tot, els penjadors estan pintats d'aquest color. A més de servir com a oficina per l'equip de treballadors, l'espai ha acollit diversos esdeveniments i ara també serà l'escenari escollit per a celebrar la 'sample sale' aquest dimecres.