[title]
Si heu sortit de casa els últims mesos, és gairebé impossible que no us hàgiu topat amb alguna publicitat de la nova pel·lícula de Barbie. El 'Barbiecore' està per tot arreu i cada cop són més les marques que se sumen a aquesta tendència on el rosa és el protagonista. La darrera a sumar-se a la tendència ha estat Zara traient una col·lecció on recrea alguns dels 'looks' que la protagonista de la pel·lícula, Margot Robbie, du en el seu paper com a Barbie. Tot i que la col·lecció va sortir ahir, en menys de 24 hores ja es van esgotar alguns productes, com les sabates de taló roses amb el logo de Barbie incrustat en vidre.
Les botigues de París i Nova York s'han transformat en l'autèntica casa de Barbie perquè tothom que vagi a comprar visqui una experiència immersiva. Tot i això, la botiga de Barcelona de Plaça Catalunya també s'ha tenyit de rosa. A l'entrada de la botiga hi ha un 'photocall' que recrea la famosa caixa de les nines de Barbie envoltada de tots els complements i peces de roba que us faran sentir com si estiguéssiu a l'armari de la icònica joguina.
Dins la col·lecció hi ha de tot; des de conjunts texans basats també en l'estètica d'en Ken fins a vestits plens de brillants. Una de les peces que més ha cridat l'atenció és un vestit d'estil vintage amb un estampat de quadres Vichy roses i blancs, gairebé idèntic al que llueix l'actriu australiana a la pel·lícula. A més de la roba, els complements també han tingut un gran protagonisme, amb arracades i bosses, així com tovalloles i cinturons.
Una de les pel·lícules més esperades de l'any
La pel·lícula dirigida per Greta Gerwig i protagonitzada per Margot Robbie i Ryan Gosling és una de les més esperades de l'any. Ja des que es va anunciar la seva estrena que les xarxes socials es van omplir de comentaris i d'expectació per saber més del projecte sobre la nina més famosa del món.
Quan va sortir el primer cartell amb l'eslògan 'Ella ho és tot, ell és només Ken', la directora va deixar clar l'enfocament feminista de la pel·lícula, assegurant que "Barbie va ser la primera nina a tenir professions i ser el que volgués quan les dones encara no podien ni obrir un compte al banc soles".
L'expectativa també ha anat acompanyada d'una excel·lent campanya de promoció, on Margot Robbie s'ha posat en la pell de Barbie lluint modelets signats per Versace i Vivienne Westwod, entre d'altres, inspirant-se en les nines originals. A més marques com NYX, Xbox o HotWeels, entre d'altres, han tret col·laboracions amb la pel·lícula, convertint-la en una de les més esperades del moment. Barbie s'estrenarà finalment aquest dijous dia 20 a tots els cinemes, una data que molta gent porta esperant, preparant-se, fins i tot, quina roba de color rosa es posaran per l'estrena.