[title]
Són moltes les botigues que ho han petat a Madrid i han decidit portar el seu èxit també a Barcelona. El passat novembre, Neutrale va aterrar amb la seva primera botiga a la ciutat per quedar-s'hi i, uns mesos més tard, la marca de mobles d'autor Calma Chechu també va arribar a Barcelona per primer cop, això sí, només durant uns dies. Ara, una altra emblemàtica botiga de Madrid ha anunciat que instal·larà durant uns dies a Barcelona. La Tienda de las Gorras, una de les marques més virals de gorres de l'Estat, obrirà la seva primera pop-up al número 7 del carrer del Duc, al Gòtic.
Durant els pròxims 6, 7 i 8 de juny, podreu apropar-vos a l'establiment d'11 h a 21 h per donar un cop d'ull entre els centenars de gorres de la botiga: des de models únics de la dècada del 1980 fins a les novetats del moment, com les gorres de la col·laboració entre SSSTUFFF i Latigo. A més de tenir algunes de les seves millors gorres, la marca també posarà a la venda una càpsula d'edició limitada que inclou tres gorres diferents, un pòster i dues adhesius que han estat dissenyades especialment per a la botiga de Barcelona.
La Tienda de las Gorras és un dels establiments més coneguts a Madrid dins el sector. La botiga va apujar la persiana a la capital espanyola l'any 2012 i va ser la primera botiga de l'Estat especialitzada només en gorres. Des que va néixer que manté el mateix objectiu: apropar algunes de les marques més exclusives del mercat, entre les quals es troben algunes que només estan disponibles als Estats Units, a tota mena de públic. Tot i que tothom pot entrar i comprar alguns dels seus models, l'establiment s'ha convertit en un punt de trobada pels fanàtics de les gorres i de la moda i cultura urbana.
Una marca viral
La botiga física de Madrid és molt popular a la ciutat, però la marca va més enllà del seu espai físic. Javier Munarriz i Jorge Fernández van fundar La Tienda de las Gorras fa més d'una dècada enrere i, uns anys després també van crear un compte d'Instagram per donar-se a conèixer i que ara ja té gairebé 130.000 seguidors.
Un dels seus fundadors, Javier Munarriz, conegut com a Muna, no només es va centrar en la botiga, sinó que va començar a fer-se conegut a xarxes socials i a publicar vídeos al mateix perfil de l'establiment, una iniciativa que va fer que el projecte arribés a milers de persones. La també influencer i parella de Muna, Maria Luisa, més coneguda com a Eme de Amores a Instagram, també es va unir a l'equip de La Tienda de las Gorras, on publica vídeos de divulgació i explicació dels nous models.
Un projecte més enllà de les gorres
La botiga no només es dedica a vendre gorres, sinó que també té la seva pròpia marca sota el nom de Latigo i un pòdcast. 'La radio de las gorras' és el podast setmanal de la firma, on diversos artistes i amics de la botiga com el cantant Cruz Cafuné, la parella artística Dourone i l'estilista Alex Turrión, s'asseuen a parlar de música i les seves 'playlist'.