[title]
Comprar productes que es promocionen per TikTok és una temptació i aquesta marca danesa ho va copsar ràpidament, per això es va posar a vendre tota mena d’articles virals de la plataforma. Es tracta de la firma danesa Normal, que ara obre dos nous locals a Barcelona.
Maquillatge, utensilis per a la casa, productes de cura personal i, fins i tot, snacks, Normal ofereix una varietat de productes molt extensa amb marques conegudes com Maybelline, Milka i Gillette. A més, no para de créixer, ja que cada setmana afegeixen al voltant de 100 articles nous. La filosofia de l’empresa és que "cada vegada que visitin un dels nostres establiments, sempre sigui una experiència nova i única".
Aquesta 'low cost' també busca ser referent en inspiració per al consumidor, per això tenen tota una secció dedicada a 'tendències de TikTok', on –a partir de vídeos de 60 segons– mostren com i on utilitzar els 'virals de la plataforma', que poden acabar convertint-se en indispensables en el nostre dia a dia. Això sí, els vídeos estan en danès.
El disseny de les botigues també són originals, ja que són en forma de laberint. Si bé ja podeu visitar l'establiment que tenen al Mataró Parc, aviat podreu descobrir-ho en primera a Barcelona. El primer local que obrirà a la ciutat serà a Diagonal, el 24 d’abril, i el segon al centre comercial de La Maquinista, el 3 de maig.
Normal va obrir les portes per primer cop l'abril del 2013 a Silkeborg, a Dinamarca, i des de llavors ha crescut fins a arribar a tenir més de 600 establiments repartits entre Dinamarca, Noruega, Suècia, Països Baixo, Finlàndia, Portugal i Espanya, on ja té 11 locals i preveu obrir-ne quatre més (contant els dos de Barcelona).