[title]
A l’hora de dissenyar una campanya publicitària és imprescindible tenir en compte en quin format veurà la llum per evitar imprevistos o sorpreses d'última hora.
Això és el que podríem treure del que ha passat aquesta setmana amb la campanya publicitària que el Metro de Madrid ha desplegat al seu propi suburbà. En aquesta, els models s'han corbat a causa de la forma de les marquesines, convertint-se així en material perfecte per a mems i altres bromes.
Hay que tener en cuenta los formatos de impresión por esto. pic.twitter.com/FhztPnzh77
— Luisfer Martínez (@LuisferMtnz) July 22, 2020
— Jose Carlos (@josecarlossinom) July 22, 2020
Y si miras las dos sin parar nos deleita con un PAQUITO EL CHOCOLATERO!!! 🎶🎶 pic.twitter.com/nd3dIEjQJ3
— Jose MC (@josepalmamc) July 23, 2020
Son empleados muy echados para adelante pic.twitter.com/lKCFPTfHvA
— ● Jaime Nombela ● (@JaimeNom) July 22, 2020
Killo que miedo pic.twitter.com/jgfIP7hekJ
— Alwerta (@Alwerta) July 22, 2020
A ver... Es una campaña, que quiere mostrar a los empleados de Metro @metro_madrid serviciales... Y qué hay más servicial que los japoneses con sus flexiones?? pic.twitter.com/MUSC6MXQDu
— Luis Miguel Rivas (@LMiguelRivas) July 23, 2020
Afortunadament, el Metro de Madrid s'ha pres les crítiques amb humor, i fins i tot ha contestat a totes elles amb aquest tuit:
Siempre hemos presumido de la cintura de nuestro personal de estaciones. 😉
— Metro de Madrid (@metro_madrid) July 23, 2020