[title]
Fundada l’any 1988 a Barcelona, eseOese es va posicionar com una de les firmes pioneres a instaurar l'estil 'efortless chic' a la ciutat, l’estètica que es caracteritza per portar peces dissenyades d'una manera relaxada sense perdre el toc elegant. Actualment, l’empresa compta amb quinze botigues pròpies i amb la presència de les seves peces en botigues multimarca arreu d’Europa. A la ciutat, la marca es pot trobar a la rambla Catalunya, 81; a l’avinguda Diagonal, 557; al carrer Potosí, 2, i, excepcionalment, al carrer Lull, 57-61.
El cas és que, en aquesta ubicació del Poblenou, eseOese ha organitzat una 'pop-up' de tres dies, on vendrà diferents productes a preus rebaixats. Serà del 12 al 14 de juny d'11 h a 20 h i es tractarà de la primera vegada que la marca planteja aquesta iniciativa de botiga efímera. El que sabem, de moment, és que serà un 'archive sale', és a dir, una venda de peces rebaixades d’altres temporades. Així doncs, no hi haurà productes de les noves col·leccions.
A través del seu canal de Tiktok, la marca ha compartit altres detalls, com que els preus variaran segons el teixit. També han avançat que els productes seran diversos: hi haurà des de peces de roba fins a sabates, i també accessoris com bosses de mà i barrets.
El present d'eseOese
Des de la seva fundació, la marca s’ha consolidat com un projecte potent en l'àmbit nacional: disposa d’un equip de prop de 200 persones, de les quals un 90% són dones. Amb el temps, el disseny segueix tenint la seva essència -continuen sent bohemis i 'chics'- i han fet col·laboracions amb diferents 'influencers' i persones reconegudes com la Tamara Falcó o l’'influencer' belga Manon De Velder.