Notícies

La marca barcelonina eseOese fa una ‘pop-up’ amb productes rebaixats aquesta setmana

Vendran productes d’altres temporades de primavera i d’estiu

Enora Le Roux
Escrit per
Enora Le Roux
Redactora de notícies
eseOese
eseOeseeseOese
Publicitat

Fundada l’any 1988 a Barcelona, eseOese es va posicionar com una de les firmes pioneres a instaurar l'estil 'efortless chic' a la ciutat, l’estètica que es caracteritza per portar peces dissenyades d'una manera relaxada sense perdre el toc elegant. Actualment, l’empresa compta amb quinze botigues pròpies i amb la presència de les seves peces en botigues multimarca arreu d’Europa. A la ciutat, la marca es pot trobar a la rambla Catalunya, 81; a l’avinguda Diagonal, 557; al carrer Potosí, 2, i, excepcionalment, al carrer Lull, 57-61. 

El cas és que, en aquesta ubicació del Poblenou, eseOese ha organitzat una 'pop-up' de tres dies, on vendrà diferents productes a preus rebaixats. Serà del 12 al 14 de juny d'11 h a 20 h i es tractarà de la primera vegada que la marca planteja aquesta iniciativa de botiga efímera. El que sabem, de moment, és que serà un 'archive sale', és a dir, una venda de peces rebaixades d’altres temporades. Així doncs, no hi haurà productes de les noves col·leccions.

@eseoesestyle Te esperamos en nuestro Archive Sale del 12 al 14 de junio en C/ de Llull, 57-61, 4º 5ª. De 11 a 20h🤍 #archivesale #outlet #evento #planbarcelona #planenbarcelona #queferabarcelona #quehacerenbarcelona #fashion #poblenou #eventobarcelona #fyp #eseoese ♬ sonido original - eseOese

A través del seu canal de Tiktok, la marca ha compartit altres detalls, com que els preus variaran segons el teixit. També han avançat que els productes seran diversos: hi haurà des de peces de roba fins a sabates, i també accessoris com bosses de mà i barrets. 

El present d'eseOese

Des de la seva fundació, la marca s’ha consolidat com un projecte potent en l'àmbit nacional: disposa d’un equip de prop de 200 persones, de les quals un 90% són dones. Amb el temps, el disseny segueix tenint la seva essència -continuen sent bohemis i 'chics'- i han fet col·laboracions amb diferents 'influencers' i persones reconegudes com la Tamara Falcó o l’'influencer' belga Manon De Velder.

View this post on Instagram

A post shared by eseOese (@eseoese)

NO T'HO PERDIS: Els millors mercats de vintage i segona mà de cap de setmana a Barcelona

Vols estar al dia de tot el que es mou a la ciutat? Inscriu-te a la nostra newsletter i tindràs tota la info i els plans que t'agraden per gaudir de Barcelona

Últimes notícies

    Publicitat