[title]
Hailey Bieber, Rosalia o les germanes Kylie i Kendall Jenner són algunes de les celebritats que no s'han resistit a Simuero. La marca de joieria valenciana va néixer el 2019 i, en només un any, les seves peces es van començar a vendre a tot el món. Tot i que, de moment, no tenen cap botiga física, durant tres dies podeu visitar el seu espai efímer a Barcelona, al Poblenou, concretament a la nau 6 del carrer Pamplona, 92.
L'espai està obert del 23 al 26 de novembre, de les 11 a les 20 hores, i tenen exposada en exclusiva la seva col·lecció 'El Fruto', inspirada en la textura, volum i formes de diferents fruites que han recreat amb metall i colors, on destaca en rosa i el vermell. Dins el mateix espai també podeu trobar una àmplia selecció d'altres peces de les seves col·leccions més emblemàtiques. A més, han escollit la inauguració del local per presentar el vídeo junt amb Enredo Estudio, que celebra el 'Green Friday', una iniciativa oposada al Black Friday que va en contra del consumisme radical i que s'ha convertit en el manifest de la firma.
La filosofia de Simuero està basada en la sostenibilitat, la producció responsable i artesanal i la inspiració a la natura, uns valors que es poden veure en totes les seves col·leccions, inclosa la que han presentat a Barcelona. Tots els seus articles estan fabricats a base de plata reciclada i fets al seu taller del centre de València per la Rocío i el Jorge, els seus fundadors, que encara modelen ells mateixos les peces.