Notícies

La marca de joies que ha enamorat Miley Cyrus obre la seva botiga de referència a Barcelona

La Manso ha inaugurat la seva 'flagship store' al centre de la ciutat, on hi ha exposats tots els articles de la seva última col·lecció

Laia Jordà Sánchez
Redactora
Miley Cyrus
Foto: Videoclip 'Midnight sky' de Miley Cyrus
Publicitat

Anells de plàstic 'made in Barcelona'. Aquesta és la tendència a la qual no s'han pogut resistir celebritats com Kylie Jenner, Rosalía, Dua Lipa, Bella Hadid i Miley Cyrus, que en va lluir uns quants al seu videoclip 'Midnight sky'. Els extravagants anells estan signats per La Manso, que s'ha convertit en una marca de joieria de plàstic de luxe, un concepte que ha revolucionat aquest sector. Si vosaltres també voleu aconseguir una de les seves peces, ara ho podeu fer sense sortir de la ciutat, perquè La Manso ha inaugurat la seva primera botiga de referència a Barcelona, al número 20 del carrer d'Enric Granados

La Manso
Foto: La Manso

El nou establiment està a pocs metres de la casa on va créixer l'Adriana Manso, la seva creadora, que assegura que aquesta obertura és com "tornar als seus orígens". L'espai ha estat dissenyat per l'estudi External Reference, que ha convertit la botiga en una reinterpretació de les ornamentacions clàssiques on uns grans frescos deformats acullen les diverses joies de la marca. Tota la decoració s'ha fet amb eines de disseny 3D, que crea un fons abstracte i contemporani que segueix l'estètica extravagant i innovadora de l'empresa. Les tonalitats neutres dominen l'espai i això fa que les peces de la nova col·lecció de la marca siguin les protagonistes indiscutibles.

La Manso
Foto: La Manso

Tots els anells i complements de la darrera proposta de La Manso es poden adquirir a l'establiment, tot i que l'estil s'allunya de la psicodèlia i l'extravagància dels dissenys als quals ens tenia acostumats fins ara. En aquesta ocasió, tots els models tenen un estil més elegant amb una inspiració directa amb la tardor, que juga amb la metàfora de les fulles que cauen a terra. Les flors són les estrelles de la col·lecció, on les podem veure a cinturons, anells i collarets, entre d'altres. 

Un projecte trencador

Amb només tres anys de vida, La Manso s'ha convertit en una de les marques de joies més fotografiades a editorials de revistes de moda. Amb 28 anys, l'Adriana Manso ha aconseguit cridar l'atenció d'algunes de les celebritats amb més influència del món, així com d'estilistes i dissenyadors. Una de les seves col·laboracions més importants ha estat amb Jean Paul Gaultier, una de les marques més rellevants del món.

Ver esta publicación en Instagram

Una publicación compartida de @jeanpaulgaultier

En un període on el minimalisme era el protagonista, La Manso va apostar per dissenys extravagants, futuristes i amb un punt 'punky'. A més, si el disseny va ser trencador, el material utilitzat encara més. El plàstic mai s'havia associat a la joieria, un buit dins el sector on l'Adrianna va veure una oportunitat i dur el lema 'life in plastic is fantastic' (la vida en plàstic és fantàstica) a les altes esferes de la moda. De començar a fer anells a casa seva per canalitzar l'ansietat a crear una firma que ha multiplicat la seva plantilla per vint en l'últim any, un equip format íntegrament per dones amb qui treballa al seu taller de Barcelona. 

NO T'HO PERDIS: Natura obre una botiga efímera al centre de Barcelona inspirada en mercats de tot el món

Llegeix el número d'octubre de Time Out Barcelona amb entrevistes, reportatges i les millors recomanacions d'oci i cultura de la ciutat

Més de Tardor

    Últimes notícies

      Publicitat