[title]
Viatjar serveix per a moltes coses, com conèixer noves cultures, per obrir la ment i, fins i tot, per crear una marca de joies. La Carolina Álvarez i en Borja Pundik van crear San Saru partint del seu amor per viatjar. Inspirant-se en tots els llocs que havien visitat van crear aquesta marca que el 2020 va aconseguir superar els nou milions d'euros en vendes. Fins ara, les joies de San Saru només es podien obtenir de forma online, però el 21 de juliol la marca obrirà la que serà la seva botiga física, i ho farà a Barcelona, a la Dreta de l'Eixample.
La joieria fundada a Mataró es va donar a conèixer a les xarxes socials ja fa més de vuit anys enrere, on va agafar popularitat pels seus dissenys juvenils i de qualitat. Des del seu inici, la sostenibilitat i la singularitat han estat dos dels seus valors principals, els quals encara els defineixen. Des d'anells, fins a collarets i arracades, passant pels virals 'body chains' (joies per la cintura), totes les peces estan inspirades en diferents viatges i fetes de Plata de Llei 925.
San Saru va néixer a internet i ha estat allà on s'ha consolidat com a marca, augmentant cada cop més les seves xifres. El 2020, la marca va tenir un 106% més de creixement respecte al 2019 i el seu equip va passar d'estar format per 20 persones a 52 a finals del mateix any. Així que si voleu donar un cop d'ull en persona a les joies de San Saru, estigueu atents a les seves xarxes socials perquè aviat anunciaran la direcció exacta de la botiga.