[title]
A cada ciutat on han obert una botiga s'han format cues que han arribat fins a les cinc hores d'espera, com a la de Barcelona. Des del moment que van llançar la primera col·lecció de samarretes, les frases 'Pretty girls like trap music' ('A les noies guapes els agrada la música trap') o 'Future milf' (MILF són les sigles de 'mother i'd like to fuck': la traducció la podeu buscar vosaltres mateixos!) van inundar les xarxes socials. Nude Project ha captivat la generació Z amb la seva roba i ara s'ha animat per crear la seva pròpia marca de cervesa sota el nom de 'La Desnuda'. De moment, la beguda només es pot aconseguir a través de la plataforma 'delivery' Glovo, tot i que han dit a les seves xarxes socials que els hi agradaria arribar als establiments físics.
Bruno Casanovas i Álex Benlloch, els seus joves creadors, han explicat que el llançament del nou projecte era el que necessitaven per acabar de formar la identitat de la marca. Amb 'La Desnuda', Nude Project ha reestructurat la empresa per crear una divisió especialitzada en la comercialització de begudes alcohòliques.
De moment, 'La Desnuda' només es pot comprar a través de Glovo per un preu d'1,29 euros per llauna, 7,74 euros el lot de 6 i 15,48 euros el de 12 unitats. Segons els seus creadors, el gust de la beguda és suau i, com tots els productes de la firma de moda, "va més enllà".
L'univers Nude
El projecte de Nude va començar amb 600 euros d'inversió i actualment ja és la marca amb el ritme de creixement més ràpid del país amb més d'un milió de seguidors entre Instagram i Twitter. Gran part del seu èxit es deu a la identitat que han creat al voltant de la marca, que fa sentir part de l'univers de Nude Project a qualsevol persona que compra una peça de la firma.