[title]
En els darrers mesos, diverses marques han escollit Barcelona per obrir els seus primers espais físics. Des d'una marca d'ulleres de sol creada per un enginyer de la NASA, fins a una marca de roba intel·ligent que no es taca ni s'arruga. El sector de la moda cada cop és més divers i són moltes les empreses que escullen la nostra ciutat per començar els seus innovadors projectes. La darrera fer-ho ha estat Feners, una marca basada en la producció artesanal feta a Espanya que ofereix dissenys de sabates únics; des de botes estil 'cowboy' fins a roba de platja i complements. La marca ha obert una botiga efímera al carrer Bonavista número 16 que estarà oberta al públic avui i demà de 10 a 20 h.
Feners va ser creada per Carla Morillas i Adrià Gustà el 2017 com una marca de vambes a escala nacional. Tot i que el concepte ha anat evolucionant, el valor de la producció de proximitat i artesanal s'ha mantingut fins al dia d'avui. Actualment, podem trobar sabates de tota mena, des de botes cowboy inspirades en els Estats Units, Eivissa i la Costa Brava, fins a d'altres de pell al més pur estil mediterrani. Tots els articles de Feners estan creats a partir de les experiències de la parella, així com d'altres experiències personals de gent diferent. "Feners funciona com vehicle de connexió entre persones" explica la Carla, "veiem la moda com una connexió entre la gent, intentem que tot el que fem estigui envoltat del sentiment de proximitat", conclou.
La marca va anar agafant rellevància dins del sector, fins a arribar a cridar l'atenció d'artistes com Bad Gyal. La de Vilassar de Mar va col·laborar amb Feners pel videoclip de la seva cançó 'La Prendo', on llueix un model de botes personalitzades especialment per ella. Un procés que la Carla assegura que els hi va fer "especial il·lusió", ja igual que tot l'equip, Bad Gyal també és de Barcelona.
De moment, la 'pop-up' de Barcelona només estarà oberta al públic fins demà, tot i que assegura que en algun moment volen que Feners tingui un espai físic que, a més de ser una botiga, funcioni com a espai de connexió entre persones. "El format digital funciona molt bé, però, al cap i a la fi, acaba allunyant-nos de la gent".