[title]
Cada setmana, Barcelona acull mercats de segona mà i moda vintage on podeu aconseguir peces de bona qualitat a preus molt més econòmics. Malgrat que no és estrany trobar ofertes d'aquesta mena, el que no és tan corrent és que una de les marques més virals del moment posi els seus productes a preus molt més rebaixats de l'habitual. Si us apropeu a la botiga The Garden, al número 128 del passeig de Gràcia, i hi veieu llargues cues a la porta, l'explicació us la donem nosaltres. Aquest dijous 31 d'octubre i demà, divendres 1 de novembre, la marca viral de streetwear Fake Gods ha posat a la venda alguns dels seus articles a preus exclusius.
Però, per què tant enrenou? Doncs una de les raons principals és que Fake Gods només té botiga física a Madrid, per això les seves peces només es poden trobar a Barcelona a botigues molt seleccionades, com The Garden. Això fa que, en cas de fer rebaixes al punt físic, els fanàtics barcelonins de la firma no hi tinguin accés. Cal tenir en compte que els preus de la firma madrilenya van des dels 40 euros d'algunes samarretes fins als 180 de les jaquetes; per tant, aquesta és una bona oportunitat per aconseguir algunes de les peces a preus molt més reduïts. Això sí, la venda es tracta d'una sample sale, el que significa que hi haurà poques talles de cada peça i alguns models a la venda es tracten de proves que no han acabat sortint al mercat. Si voleu anar a donar-hi un cop d'ull, la botiga estarà oberta ambdós dies des de les 12 h fins a les 21 h.

Una marca viral
En els darrers anys, hi ha hagut un boom de marques que se centren en la moda urbana i es dirigeixen a un públic més jove, amb dessuadores, xandalls i peces oversize. A Catalunya, la firma líder en aquest sector és, sens dubte, Nude Project, una firma creada per Bruno Casanovas i Àlex Benlloch que va arribar a facturar 26 milions d'euros el 2023, només quatre anys després del seu naixement. Si ens fixem en aquest sector a escala estatal, però, un altre nom que no pot faltar és Fake Gods, una firma creada per l'influencer Eric Ruiz, més conegut com a Minibuyer, i Mario Núñez l'any 2021.
Tan bon punt en van anunciar el naixement, ja va ser un èxit. Els dos emprenedors van aconseguir vendre les 150 samarretes de la primera col·lecció en només 30 minuts i, des de llavors, la marca només ha fet que popularitzar-se. Jugadors de futbol com Pedri, Sergi Roberto i Gerard Piqué, i artistes com Rels B i Quevedo, Fake Gods ha aconseguit ser una de les marques més desitjades pels joves fanàtics de l'estil urbà. Actualment, la firma ja acumula més de 200.000 seguidors a Instagram i més de 86.000 seguidors i dos milions de “m'agrada” a TikTok. És en aquesta plataforma on la firma centra una gran part de la seva estratègia de comunicació, amb vídeos de preguntes al carrer on regalen algunes de les seves samarretes i campanyes i col·laboracions amb influencers com Clers i Los Xavales.
@fakegods Outfit a ciegas con @clersssss 😨🫡 #modaentiktok #fakegods #streetwear #moda #fashion #viral ♬ sonido original - Fakegods