[title]
Organitzar grans concerts en estadis de futbol s'està complicant més del que ens imaginàvem. Un cop constatat el fracàs del nou Santiago Bernabéu a l'hora de programar aquest tipus d'espectacles per les molèsties que ocasionaven als veïns, l'RCDE Stadium de Cornellà ha protagonitzat un cas similar: després d'un estira-i-arronsa de l'artista i l'Ajuntament, GTS Management ha confirmat la cancel·lació del concert de Lola Indigo previst per aquest 12 de juliol.
Indigo havia assegurat dilluns al programa El Hormiguero que el concert perillava per voluntat de l'alcalde del municipi, Antonio Balmón, que després va emetre un comunicat qualificant d'irresponsable l'empresa promotora per continuar venent entrades sabent que el concert no es podia fer. La raó? L'Espanyol té un acord amb el municipi segons el qual només pot organitzar un esdeveniment extraesportiu al mes, i aquest 5 de juliol ja hi havia programat el de Robbie Williams.
La cantant va lamentar al programa de Pablo Motos el perjudici per les 20.000 persones que ja havien comprat l'entrada (l'estadi té capacitat per a 40.000 espectadors) i GTS Management assegura que no és veritat que tinguessin coneixement de la impossibilitat de celebrar el concert. "Si haguéssim conegut aquesta informació no hauríem anunciat i posat a la venda les entrades del concert en la data assenyalada". També asseguren que la proposta d'avançar el concert al 7 de juny no és viable per la complexitat d'assajos i muntatge d'escenaris.
Es retornaran els diners
L'empresa també ha anunciat que es retornarà l'import de les entrades en els pròxims dies, incloses les despeses de gestió i assegura que està compromesa amb "evitar a tot preu les eventuals molèsties i pertorbacions que es poguessin arribar a causar als veïns". Es dona el cas, a més, que Indigo ja va haver de moure el concert previst al Santiago Bernabéu al Riyadh Air Metropolitano. Per ara, les dues dates que es mantenen són la del 14 de juny a Madrid i la del 21 del mateix mes a La cartuja de Sevilla.